چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۰:۰۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ورزش 11 ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۲۰:۰۴

حسن زاده: 4 تیمی که حق بازی در لیگ یک را نداشتند، بدهی خود را پرداخت کردند

در رابطه با اینکه تیم های بدهکار حاضر در لیگ دسته اول مجوز بازی در هفته نخست را پیدا کردند، اظهار داشت: اتفاق خوبی امروز افتاد و تیم هایی که بدهکار بودند، با دادن مبالغی توانستند مجوز بازی کردن بگیرند. برخی تیم ها حتی تا دقایقی قبل از آغاز نخستین دیدار خود در فصل جاری که امروز (دوشنبه) بود، بخشی از بدهی های خود را پرداخت کردند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)