پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۲:۲۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۴:۴۹

افزایش آمار اسقاط خودروهای فرسوده با اقدامات ستاد سوخت

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت در مراسمی که در محل نهاد ریاست جمهوری و به منظور معارفه سید علی حسینی به عنوان سرپرست ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور و تقدیر از خدمات علیرضا فیض بخش رییس سابق این ستاد برگزار شد، محمد شریعتمداری، معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: ستاد نه جایگاه اجرایی در حوزه حمل و نقل و سوخت دارد و نه جایگاه مطالعاتی، وزارتخانه های راه و شهرسازی ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)