سایر منابع:
سایر خبرها
استیلی: شرایط برانکو با وضعیت آن روزهای من قابل قیاس نیست/حتما این غیبت ها در قرارداد کروش ذکر شده
روند را ادامه بدهیم. ما در بازی های داخلی روی حمایت هواداران حساب می کنیم و همیشه چشم به سه امتیاز داریم. فوتبال در انزلی یک ورزش پرطرفدار است و اینجا هیچ کس طرفدار استقلال و پرسپولیس نیست. مردم انزلی با برد و باخت های ملوان زندگی می کنند و وقتی چنین جوی وجود دارد، کار ما و همچنین آنهایی که در باشگاه فعالیت می کنند، سخت تر می شود. آیا قرار است بازیکن جدید جذب کنید؟ من زمانی آمدم
باید به هواداران احترام گذاشت | نفت را آنالیز کرده بودیم
به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام ؛ حمید استیلی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل نفت تهران اظهار داشت: دیداری که شش گل داشته باشد دیداری زیبا و خوب است. من زمان کوتاهی برای جمع کردن تیم در اختیار داشتم و فرصتی کمی است که به تیم ملحق شدم. ما تیم نفت را آنالیز کرده بودیم. در زمانی از بازی که نتیجه را از قبل عقب بودیم یک مهاجم اضافه کردیم و زمانی که نتیجه را جلو بودیم یک مدافع
استیلی: کسب یک امتیاز برای مان مهم بود
سرمربی تیم فوتبال ملوان می گوید تیمش از نظر جسمانی در شرایط ایده آلی قرار ندارد و کسب یک امتیاز خارج از خانه برایش خیلی مهم بود. به گزارش ایسنا، حمید استیلی پس از تساوی تیمش برابر نفت تهران گفت: به ثمر رسیدن 6 گل در یک بازی از جذابیت آن بازی حکایت می کند. من تازه به این تیم ملحق شده ام و همه می دانند که بازی خارج از خانه همیشه سخت است. ما با توجه به آنالیز بازی های نفت و شناخت نقاط ضعف
استیلی: سیدجلال برای ملوان زحمت کشیده است و باید حرمتش حفظ شود
کردند و باید از هواداران ملوان هم تشکر ویژه ای داشته باشم. آنها با درآمد کم به سختی زندگی می کنند، ولی برای حمایت از تیم شان به تهران آمده بودند. امیدوارم آنها را در بازی های آینده خوشحال کنیم، هرچند که باید بگویم هنوز خیلی کار داریم تا تیم کاملی شویم. استیلی در مورد شعارهای هواداران ملوان علیه سیدجلال حسینی، مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت: این مسئله خوب نیست و همیشه بازیکنان و هواداران
حاشیه نفت - ملوان | حمله هواداران ملوان به جلال حسینی
متافوتبال - هواداران تیم فوتبال ملوان در پایان دیدار تیم شان با نفت به سمت بازیکن شمالی این تیم حمله ور شدند.
پاسخ سیدجلال به شعار هواداران ملوان
به گزارش نامه نیوز، سید جلال حسینی که پیش از شروع بازی با انتقاد تماشاگران ملوان روبه رو شده بود در دقیقه 28 با یک ضربه سر زیبا دروازه این تیم را زد تا جواب ملوانی ها را فوتبالی بدهد. گل سیدجلال تقریبا شبیه گل اولی بود که امید ابراهیمی دو هفته پیش به همین ملوان زد و این نشان می دهد ملوانی ها روی توپ های بلند ضعف دارند. سید جلال بعد از گل به احترام طرفداران ملوان خوشحالی نکرد.
تساوی پرگل نفت تهران و ملوان در آغاز هفته چهارم لیگ برتر فوتبال
برای گلزنی خلق کردند و تماشاگران حاضر در ورزشگاه تختی تهران را به وجد آوردند. بر اساس این گزارش ابتدا این ملوانی ها بودند که در دقیقه 23 به گل اول بازی رسیدند. آرش افشین از روی نقطه پنالتی دروازه نفت را باز کرد. تنها 4 دقیقه بعد سید جلال حسینی روی یک ضربه ایستگاهی با ضربه سر گل تساوی را به ثمر رساند. این گل برای مدافع نفت کمی گران تمام شد چون هواداران ناراحت ملوان او را به بی تعصبی متهم
استیلی: می خواهیم دست پر به انزلی برگردیم !
سرمربی تیم ملوان می گوید تیمش می خواهد برابر نفت دست پر از میدان خارج شود. حمید استیلی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با نفت تهران اظهار کرد: با تیمی بازی داریم که نماینده ما در آسیا است. مصوریان دوست من است. امیدوارم روند پارسال را امسال هم داشته باشد. درباره تیم خودمان از لحاظ روانی تیم را آماده کردم و توانستیم استقلال را ببربم. در روزهایی که تیم را در اختیار داشتم تمرینات را دنبال
حمله انزلی چی ها به حسینی
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، هواداران تیم فوتبال ملوان در پایان دیدار تیم شان مقابل نفت تهران به سمت سیدجلال حسینی حمله کردند که مأموران نیروی انتظامی مانع نزدیک شدن آنها به این بازیکن شدند. در این بین مازیار زارع، پژمان نوری و غفور جهانی نیز سمت هواداران تیم شان رفته و آنها را به آرامش دعوت کردند. این در حالی بود که هواداران دو تیم در خاتمه بازی به شدت علیه هم شعار داده و اشیایی را سمت یکدیگر پرتاب کردند که باعث شد مأموران انتظامی آنها را از ورزشگاه خارج کنند. انتهای پیام/ ...
درگیری تعدادی از هواداران پرسپولیس با پیام صادقیان
به گزارش خبرنگار مهر ، دیدار تیم های فوتبال نفت تهران و ملوان بندرانزلی در هفته چهارم لیگ برتر شامگاه امروز چهارشنبه در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد و با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید. در پایان این دیدار برخی هواداران تیم ملوان با سیدجلال حسینی مدافع نفت درگیری لفظی پیدا کردند که با وساطت کار فنی و ماموران ماجرا پایان یافت. اما درگیری دیگر مربوط به پیام صادقیان بازیکن پیشین پرسپولیس می شد که با برخی هواداران سرخ دوست درگیری لفظی پیدا کرد. این هواداران از وی بازخواست می کردند چرا پرسپولیس را ترک کرده و به نفت تهران پیوسته است! ...
حضور پرشور انزلی چی ها و شدیدترین شعارها علیه حسینی
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، دیدار دو تیم نفت تهران و ملوان انزلی در حالی در ورزشگاه تختی تهران در جریان است که تعداد تماشاگران تیم میهمان بیشتر از هواداران تیم میزبان است. بیش از 500 هوادار ملوان با حضور در ورزشگاه تختی مشوق تیم شان هستند و تعداد تماشاگران تیم نفت هم به 300 نفر می رسد. * هواداران تیم ملوان قبل از شروع بازی با سر دادن شعارهایی بر علیه سیدجلال حسینی او را
حمله هواداران انزلی چی به مدافع نفت
ملوان با یکدیگر صحبت کردند. * غفور جهانی پیشکسوت فوتبال انزلی در این بازی از روی نیمکت ملوان این بازی را تماشا کرد. * مهدی حسینی نسب مربی تیم ملوان در دقیقه 85 به سوی هواداران این تیم آمد و از آنها خواست که در مدت زمان باقی مانده ملوان را تشویق کنند. * زمانی که عباس بوعذار در دقیقه 90 با ضربه ایستگاهی دروازه ملوان را باز کرد منصوریان نیمکت نفت را دوید و به سمت
شعار علیه سید جلال حسینی/ حمید استیلی تشویق شد
به گزارش خبرنگار مهر ، دیدار دو تیم نفت تهران و ملوان بندرانزلی از هفته چهارم لیگ پانزدهم حاشیه هایی را در پی دارد که در زیر می خوانید: * حدود هزار نفر از هواداران ملوان در ورزشگاه تختی حاضر بودند و تیم خود را تشویق کردند. * نزدیک به هزار نفر هم که اکثرا از هواداران تیم استقلال هستند به تشویق نفت و علیرضا منصوریان پرداختند. * هنگام ورود سید جلال حسینی به زمین
منصوریان: یک دقیقه آخر حرفه ای نبودیم/برابر الاهلی نباید تنها بمانیم
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با انتقاد از مجموعه تیمش گفت: در دقیقه آخر بازی با ملوان باید حرفه ای تر عمل می کردیم. به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر ملوان که با تساوی 3 به 3 پایان یافت، اظهار کرد: این بازی برای ما سه نکته داشت. اول اینکه بعد از اینکه یک گل عقب افتادیم خیلی خوب برگشتیم و روند خوبی داشتیم. نکته دوم اینکه توانستیم بازی یک بر یک باخته را 2
استیلی: خوشحالم که شرمنده هواداران نشدیم
به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، حمید استیلی سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی پس از تساوی تیمش مقابل نفت تهران گفت: بازی خوبی بود و خوشحالم که هوادارانی که به تهران آمدند ناراضی ورزشگاه را ترک نکردند. وی تصریح کرد: امروز مردم یک فوتبال خوب دیدند. 6 گل زده شد و ما وقتی عقب افتادیم توانستیم به بازی برگردیم و جبران کنیم و این مسئله خیلی مهم است. ملوان هفته به هفته بهتر خواهد شد. استیلی ادامه داد: گل هایی که ما زدیم تاکتیکی بود و گل نفت با برخورد با مدافع تیم ما وارد دروازه شد، از این بابت نفت از ما خوش شانس تر بود. انتهای پیام/ ...
ماهینی: در مصاف با مدعیان 7 امتیاز گرفتیم
بازیکن تیم فوتبال ملوان گفت: در مصاف با مدعیان 7 امتیاز گرفته ایم. فارس، حسین ماهینی پس از تساوی 3 بر 3 مقابل نفت تهران در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود. هر دو تیم برای کسب 3 امتیاز آمدند. ما می خواستیم پیروز شویم. با این حال یک امتیاز هم ارزشمند بود. وی ادامه داد: ملوان در مصاف با مدعیان 7 امتیاز گرفته است. ما با ذوب آهن، نفت و استقلال بازی کردیم و 7 امتیاز داریم. شرایط
پرش از روی آتش
باقی بماند کار برای شاگردان علی منصور دشوارتر از قبل خواهد شد. در سوی مقابل حمید استیلی هم بعد از ورود مقتدرانه اردوی مرداب نشینان حالا دوست دارد با تیم خوبی که در اختیار دارد آتش نفتی ها را در خانه خاموش کند تا دست پُر به انزلی بازگردد. سرمربی ملوان شناخت کاملی از تفکرات بچه محلش روی نیمکت نفت دارد از همین رو در مدت زمان کوتاهی که هدایت ملوان را در دست داشت تصمیم گرفت روی برنامه های تاکتیکی مناسبی
استیلی: شانس بیشتر با نفتی ها یار بود تا ما
کردیم که مثمرثمر بود. آوردن رافخایی به میدان و قرار گرفتن احمد آهی در خط دفاع در تغییر نتیجه تأثیر داشت. سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در مورد آینده تیمش افزود: من از عملکرد شاگردانم در این بازی راضی بودم و امیدوارم هواداران هم راضی باشند. این تساوی برای من رضایت بخش بود، چرا که مقابل تیم سرسختی مثل نفت تهران بازی کردیم. انشاءالله در بازی هفته آینده در انزلی بهتر بازی خواهیم کرد و سه امتیاز را کسب می کنیم. انتهای پیام/
نوری: شاید هواداران از سیدجلال دلخور باشند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، پژمان نوری پس از تساوی 3 بر 3 مقابل نفت، گفت: بازی خوبی بود. تماشاگران از دیدن این مسابقه لذت بردند. ما می خواستیم 3 امتیاز بازی را بگیریم و ملوان روی ضد حمله برنامه داشت و ضدحملات خطرناکی هم می زد. متأسفانه نتوانستیم 3 امتیاز را بگیریم. وی درمورد حضور استیلی در ملوان گفت: استیلی با بازیکنان رفاقت می کند و اکنون همه بازیکنان با هم رفیق هستیم. باید
نمی خواهم درباره حاشیه بازی صحبت کنم | به فکر الاهلی هستیم
به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام ؛ سیدجلال حسینی درباره شعارهای هواداران ملوان علیه خود اذعان داشت: من نمی خواهم در رابطه با هواداران ملوان و اتفاقات رخ داده صحبت کنم. بالاخره این هم نظر تماشاگران ملوان نسبت به من است. وی ادامه داد:ملوان تیم ریشه دار و بااصالتی است و همین طور طرفداران این تیم هم آدم های خوبی هستند. نمی خواهم بیشتر به این حواشی دامن بزنم و راجع به این
استیلی: از نتیجه دیدار با نفت راضی هستم
به گزارش ایرنا، حمید استیلی چهارشنبه شب و پس از تساوی 3 بر 3 تیمش مقابل نفت تهران در هفته چهارم لیگ برتر باشگاه های ایران، اظهار داشت: واقعا کار سختی پیش روی ما قرار دارد، چراکه ملوان تمرینات خود را دیر آغاز کرده و من نیز تنها چند روزی است که جمع آنان اضافه شده ام. وی افزود: امروز مردم بازی بسیار خوبی را از هر دو تیم شاهد بودند که 6 گل داشت و هیچکدام از دو تیم عملکرد ضعیفی نداشتند. استیلی با
بازیکنان کار بزرگی کردند | نفت شانس آورد
به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام ؛ حمید استیلی پس از پایان دیدار ملوان مقابل راه آهن اظهار داشت: فکر می کنم تماشاگران از دیدن مسابقه ای با 6 گل لذت بردند. ما دوران آماده سازی خوبی نداشتیم اما وقتی تیم در خانه حریف عقب می افتد و برمی گردد کار بزرگی کرده است. از همه مهمتر هواداران تیم هستند که ما شرمنده آنها نشدیم و فکر می کنم هفته به هفته بهتر می شویم. وی در رابطه با
اگر کل ایران بگویند گل سوم ملوان آفساید بود فایده ای ندارد
به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام ؛ علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل ملوان اظهار داشت:سه نکته می خواهم بگویم. اول اینکه ما روند رو به جلو داشتیم. نکته دوم این بود که در جنبه دفاعی مشکل داشتیم. همچنین درباره نکته ای که جنبه منفی بازی ما بود باید بگویم که در دقایق آخر حرفه ای عمل نکردیم. ما باید در آخر مسابقه با مالکیت و حفظ توپ نتیجه را نگه می داشتیم. در هرحال به
جشنواره گل نفت و ملوان در تهران/ زور منصوریان و استیلی به هم نرسید
به گزارش مشرق ، در اولین دیدار از هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور از ساعت 19:15 عصر امروز (چهارشنبه) دو تیم نفت تهران و ملوان بندرانزلی در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی 3 - 3 به اتمام رسید. در این دیدار آرش افشین در دقیقه 22 از روی نقطه پنالتی و عزت الله پورقاز در دقایق 76 و 1+90 برای تیم ملوان و سیدجلال حسینی در دقیقه 28
منصوریان: مقابل ملوان آماتور بودیم
افزود: ما روی غفلت گل خوردیم، خصوصاً گل سوم تیم ملوان روی غفلت بازیکنان ما به ثمر رسید. ما می توانستیم در مصاف با ملوان خیلی حرفه ای تر عمل کنیم. متأسفانه در این بازی کل گروه تیم نفت آماتور بود و روز خوبی را پشت سر نگذاشتیم. سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با یادآوری اینکه تیمش برای سومین بار است که در دقیقه 90 گل می زند و در حفظ برتری خود ناکام می ماند، افزود: باید خیلی کار کرده و نقاط ضعف
بسته خبری متافوتبال دات کام / مهمترین خبرهای ورزشی امروز چهارشنبه 28 مرداد 94 چه بودند؟
مقابل خودمان ببینیم رسول خطیبی: تنها آرزوی من قهرمانی تراکتورسازی است جلالی: هدف اول مان حضور در جمع مدعیان است ویسی: شرایط روانی بازیکنان استقلال خوزستان در بهترین وضعیت است استیلی: برای برد به تهران آمده بودیم / در چند پست نیاز به نفرات جایگزین داریم منصوریان: بهترین نکته بازی برای ما گل سوم ما بود کی روش: آرزویم بازگشت منچستریونایتد به جایگاه شایسته اش است فان خال: گل سوم منچستریونایتد سرنوشت
حمله تند معاون ورزشی آبی ها به آذری/مدیران ارشد ذوب آهن ضعف دارند
کشمکش باشگاه استقلال و ذوب آهن ادامه دارد. به گزارش کاپ،علی نظری جویباری،معاون ورزشی آبی ها که پس از شکست استقلال مقابل ذوب آهن،از رفتار یحیی گل محمدی انتقاد کرده بود این بار و پس از اظهارات سرمربی ذوب و سعید آذری،مدیرعامل باشگاه در صحفه اینستاگرام خود نوشت: آقای آذری آیا جواب یک سوال فنی از سرمربی محترم شما که نتیجه بازی ملوان و سپاهان در بیرون از زمین فوتبال رقم خورد ولی
منصوریان تنها راه بردن تیم اماراتی و مهاجم 20 میلیارد تومانی اش را لو داد
و ما 2 امتیاز را از دست داده ایم. اما مهم این است به دداورها و قداستشان احترام بگذاریم. او در مورد بازی آسیایی تیمش گفت: ما بازیکنانی هم سطح داریم. اما این یک نبرد نابرابر است. آن ها خرج های میلیاردی کرده اند و یکی از ستارگان جهان (لیما) را که بیش از 20 میلیارد تومان می ارزد ،جذب کرده اند. عنوان یک بازی ملی باید در این بازی از تیم ما حمایت کنند. چرا که تیم های عربی با هواداران ایرانی
حریف اماراتی نفت، حریفش را کیسه گل کرد
تیم الاهلی امارات حریف نفت تهران که چهارشنبه آینده در مرحله یکچهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید مقابل شاگردان منصوریان قرار بگیرد، دیشب همزمان با تساوی 3 بر3 نفت مقابل ملوان، مقابل الفجیره قرار گرفت و این تیم را با نتیجه عجیب وپرگل 8 بر یک مغلوب کرد. در این بازی اسماعیل الحمادی بازیکن الاهلی هت تریک کرد و بهترین بازیکن مسابقه شد. ماجد حسن بازیکن الاهلی در نشست خبری که بعد از بازی داشت
ستاره سابق پرسپولیس با دوپاس گل طلایی در نفت به روزهای اوجش برگشت
، پیام صادقیان را از شما می شنوم. در هر حال پیام صادقیان لیگ پانزدهم را با نفت آغاز کرد. حضور دوباره او در کنار علیرضا منصوریان این نوید را به همه داد که نسخه دو سال قبل پیام روباره به فوتبال برگردد. خود منصوریان نیز این وعده را به همه داد که صادقیان را 6 ماهه به تیم ملی برساند. منصوریان تا اینجا بسیار موفق بوده. 4 هفته از لیگ گذشته و پیام روز به روز به قبل نزدیک تر می شود. گرچه او هنوز شیطنت های خاص