سایر خبرها
عبدی: مذاکره با کاظمی صحت ندارد/ توافق با اسپانسر باید برد برد باشد
شد از بازیکنانی در این جام استفاده کنند که در لیگ کمتر فرصت بازی پیدا کرده اند. وی در ادامه درباره واکنش هو اد ا ران پر سپولیس به باخت برابر ذوب آهن و اعتراض به داوری ها گفت: به هو اد ا ران حق می دهیم اما برای رسیدن به حق باید از مجاری قانونی اقدام کنیم. نمی توانیم نتایج را برگردانیم، اما از طریق فدراسیون و کمیته ها به صورت قانونی اقدام کرده ایم و می توانیم فشار بیاوریم که در آینده دیگر
پرسپولیس در جام شهدا شرکت می کند
گزارش خبرنگار مهر ، بعد از عملکرد ضعیف داوران در دو بازی تیم فوتبال پرسپولیس برابر سپاهان و ذوب آهن اصفهان که عامل شکست این تیم در هفته های سوم و چهارم لیگ برتر شد، هواداران باشگاه خواستار انصراف سرخپوشان از حضور در جام شهدا شدند. البته برخی از مسئولان باشگاه پرسپولیس هم بصورت ضمنی این موضوع را تائید کردند اما در نشست هیات مدیره باشگاه مقرر شد سرخپوشان در جام شهدا حضور یابند. محمد زادمهر پس از پایان نشست هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن تائید این موضوع، از حضور قطعی تیم فوتبال این باشگاه در جام شهدا خبر داد. ...
پرسپولیس در جام شهدا شرکت می کند؟
به گزارش مشرق ، محمد زادمهر پس از نشست کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: در این نشست در خصوص مسائل مختلف از جمله هیئت مدیره و کمیته فنی صحبت کردیم. همگی اتفاق نظر داشتیم که بازیکنان و کادرفی تلاش خود را مقابل ذوب آهن انجام دادند و بازی خوبی به نمایش گذاشتند. خوشبختانه هواداران هم این موضوع را درک می کنند. ما باید آنقدر در بازی ها گل بزنیم تا هرچقدر هم که فرصت از دست می دهیم در نهایت بازی را واگذار
باقری:بیش از حد نظر نمی دهم تا در کار برانکو دخالت نکنم
باخت سپاهان و ذوب آهن تمام قد از تیم حمایت و دفاع کردند و به بازیکنان روحیه می دهند و می بینند که تیم بازی های خوب و روانی انجام می دهند. بازی روان و زیبا اما باید نتیجه هم بگیریم. باید قدر حمایت های مردم را بدانیم و از این حمایت ها نهایت بهره را ببریم. بازیکنان پرسپولیس باید بدانند چه انتظاراتی از آنها وجود دارد و باید همه دست به دست هم دهیم تا پرسپولیس از این شرایط خارج شود.
عبدی: به خاطر نتایج پرسپولیس من هم تحت فشار هستم
گرفتیم در جام شهدا شرکت کنیم. به هر حال اگر شهدا نبودند شاید کشور این وضعیت را نداشت. برانکو هم نظرش در این مورد مثبت است، چرا که ما در این رقابت ها می توانیم از بازیکنانی که کمتر به بازی گرفته شده اند، استفاده کنیم و همچنین تیم مان هماهنگ تر شود. عبدی ادامه داد: در خصوص مسائل فنی نیز صحبت هایی در جلسه کمیته فنی داشتیم. پس از شکست پرسپولیس مقابل ذوب آهن هنوز هواداران در صفحه اینستاگرام
عبدی: در جام شهدا از ذخیره ها استفاده می کنیم/پرسپولیس با گذر از این مرحله امتیازهای بهتری می گیرد
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، حسین عبدی در کنفرانس مطبوعاتی خود اظهار داشت: یک بار برای همه صحبت کنیم بهتر از این است که بارها و بارها بخواهیم مسائل را تکرار کنیم. در مورد جلسه هیأت مدیره باید بگویم که در خصوص مسائل کلی هر هفته صحبت می کنیم. امیدوارم روزهای خوب را به ارمغان بیاورد. گزارش مالی را طبق هفته های گذشته از طرف آقای طاهری اعلام شد. وی ادامه داد: بحث حضور در جام شهدا
واکنش کریم باقری به اشتباهات فغانی
داورانی که اشتباه می کنند، برخورد شود. حالا که مشخص شده داور مقصر است باید او را جریمه کنند. حالا ما به کنار ، مردم و هواداران چه گناهی دارند. الان ما داخل تیم هستیم و هر حرفی بزنیم طور دیگری برداشت می شود. اما خدا را شکر مردم، کارشناسان و همه اهالی فوتبال دیدند که چه بلایی سر ما آوردند. باقری ادامه می دهد: باشگاه باید با جدیت وارد عمل شده و با شکایت یا انتشار بیانیه و یا هر راه دیگری اعتراض کند. همانطور که گفتم ما که باختیم، نمی توانیم درباره این مورد حرف بزنیم. فدراسیون باید جوابگو باشد.
لشکرکشی ستارگان جهان به ورزشگاه آزادی
از او به عنوان مدیر تیم منتخب ستارگان جهان یاد می شود، در گفت وگویی از طریق اسکایپ با عادل فردوسی پور عنوان کرد و گفت: روز ششم شهریور در ورزشگاه بزرگ آزادی منتظر هواداران ایرانی هستیم. با شنیدن نام این ستاره ها اولین پرسشی که در ذهن بوجود می آید، رقمی است که برای حضور تیم منتخب ستارگان جهان در تهران بر سر آن توافق شده است. مجید بهره مند، مدیر روابط عمومی باشگاه هنرمندان ایران در این باره
امیری: عابدینی بداند که افشارزاده به فوتبال اعتبار داد
خبرگزاری تسنیم: معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت: 4 بازیکن پرسپولیس قصد داشتند به استقلال بیایند اما مدیرعامل استقلال گفت که نباید با احساسات هواداران پرسپولیس بازی کرد. printنسخه قابل چاپ بهرام امیری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد اظهارات امیر عابدینی علیه بهرام افشارزاده و باشگاه استقلال عنوان کرد: تفکر باشگاه استقلال و افشارزاده این نیست که پرسپولیس را
باند اصفهانی فوتبال ایران، از رؤیا تا واقعیت؟
و تیم استقلال روز گذشته در گرمای وحشتناک اهواز بازی کرد و این که همیشه اشتباه داوری به سود این تیم است و یک سری داوران خاص همیشه به نفع این تیم سوت زده اند ناخودآگاه این پرسش را مطرح می کند که سپاهان از چه طریقی، این گونه حمایت می شود؟... روزنامه اعتماد در گزارشی درباره اصفهانی های فوتبال ایران نوشته است: علی کفاشیان، محمود اسلامیان، مهدی تاج، محمدرضا ساکت، بهرام افشارزاده، علیرضا رحیمی
طالقانی: سازمان لیگ گفت نور ورزشگاه تختی برای داوری مناسب نیست
تختی بازدید کرد، اعلام کرد که بازی استقلال اهواز و استقلال تهران در ورزشگاه غدیر برگزار می شود که من هم علت را از او جویا شدم که گفت شرایط آن ورزشگاه بهتر است. البته نماینده سازمان لیگ این موضوع را به صورت شفاهی به ما گفت و به صورت کتبی به ما اعلام نکرد. وی خاطرنشان کرد: در هر صورت ما طی نامه ای به سازمان لیگ اعلام کردیم که باشگاه استقلال اهواز با توجه به این که میزبان است، خواستار این
حمودی: در تراکتور دنبال پول نیستیم
علی حمودی در مورد بازی با پدیده و اولین شکست تراکتور در این فصل گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد: می توانستیم پیروز شویم ما برای سه امتیاز به مشهد رفته بودیم و از پدیده هم شناخت داشتیم. در این بازی شرایط طوری بود که می توانستیم پیروز شویم و حتی برای گلزنی موقعیت هم داشتیم. اما عدم هماهنگی و شرایط بازی کارمان را سخت کرده و در نهایت با یک گل شکست خوردیم. اما من به این تیم
غلامی:بازگشتم به تمرینات غیر حرفه ای است
در لیگ دارم و شرایط بازی را می دانم و مطمئن هستم که می توانستم در این بازی گل بزنم. حالا هم که با آقای ملکی صحبت کردم از من خواسته در تمرینات حاضر شوم و مشکل را تا قبل از بازی با ذوب حل می کند و ما به تمرینات تیم برگردیم، ولی همانطور که گفتم این کار غیر حرفه ای است. دوست داشتم در اهواز بازی کنم در مورد علت حضور من در اهواز می پرسید باید بگویم که من دوست دارم مارکوپلوی ایران
بختیاری زاده: با این برد از نظر روانی به شرایط خوبی برمی گردیم (اختصاصی استقلال جوان)
بختیاری زاده در مصاحبه با وب سایت استقلال جوان اظهار داشت امیدوارم بازی ها بهتر شود و دوباره تماشاگران به استادیوم بیایند بختیاری زاده، مدافع اسبق باشگاه استقلال و تیم ملی روز گذشته به مصاحبه ای تلفنی با استقلال جوان پرداخت. سهراب که سابقه گلزنی در جام جهانی را نیز در کارنامه خود دارد هنوز هم به شرایط فوتبال اهواز امیدوار نیست و مشکلات تیم های لیگ را ریشه ای می داند. بختیاری زاده در
پرسپولیس باخت،فغانی محروم شد
از هواداران واقعی تیم فوتبال پرسپولیس عذرخواهی می کنم چرا که آنها می دانند اتفاقات فوتبالی وجود دارد واین سوت هم در راستای اتفاقات فوتبالی بود نه چیز دیگر و باز هم از هواداران واقعی پرسپولیس عذرخواهی می کنم. مسعود عنایت در مورد میزان محرومیت علیرضا فغانی از داوری در لیگ برتر گفت: به دلیل اشتباه های تاثیرگذاری که در لیگ برتر در بازی پرسپولیس و ذوب آهن داشت او را 4 جلسه قضاوت محروم کرده
برانکو: فقط به بازی با فولاد فکر می کنم
را در اختیار خواهیم داشت. برانکو در پاسخ به این پرسش که جلسه کمیته فنی عصر امروز باشگاه پرسپولیس در چه مورد خواهد بود، گفت: قرار است در این نشست در خصوص بازی با ذوب آهن و دیداری که پیش رو داریم، صحبت کنیم و همچنین راجع به برنامه تیم در تعطیلات و حضور ملی پوشان در اردوی تیم ملی بحث شود. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه آیا در بازی ستارگان ایران و جهان به ورزشگاه آزادی
کریمی تنها نماینده سرخابی ها/تاثیرگذارترین بازیکنان هفته چهارم لیگ برتر
نگه داشت تا آمار دو گل در چهار هفته را برای خود ثبت کند. در زیر تاثیرگذارترین بازیکنان لیگ را به ترتیب اول تا دهم مشاهده می کنید. 1-مهرداد محمدی ( راه آهن) 2- عزت الله پورغاز (ملوان) 3- محسن یوسفی (پدیده) 4- داریوش شجاعیان (گسترش) 5 – رشید مظاهری ( دروازه بان ذوب آهن) 6- محسن کریمی ( استقلال تهران) 7- کاوه رضایی ( ذوب آهن) 8- عبدالله کرمی ( سپاهان) 9 – روح الله سیف الهی ( استقلال خوزستان) 10- فرناندو خسوس ( دروازه بان استقلال خوزستان) ...
اومانیا: پرسپولیس مدعی اصلی است
اما فوتبال روی بد خود را به ما نشان داد. او در مورد قضاوت داور این دیدار نیز گفت: من واقعا از اخراج محسن بنگر متاسفم. اصلا دلیلی نداشت بخواهیم او را از دست بدهیم و به نظرم این مساله فقط برای پایان یک سریال بود. سریالی که از نیمه دوم مایه عذاب ما بود و سد محکمی برای نرسیدن به نتیجه دلخواه. مایکل اومانیا که به دنبال این است به طور حرفه ای با مساله برخورد کند در ادامه گفت: در حیطه
آقای مکانی شما گل میخوری تقصیر خبرنگار است؟
؟ و تقصیر خبرنگاران است که مهاجم های پرسپولیس تک به تک از دست می دهند؟ واقعاً نقش خبرنگاران چیست؟ اگر خبرنگاران یک خبر حاشیه ای هم بنویسند، همه جوره تحت فشار قرار می گیرند. به خبرنگار چه ربطی دارد که پرسپولیس چندین و چند مدیر عوض کرده است؟ بی ثباتی های این باشگاه هم تقصیر خبرنگاران است؟ خبرنگار است که مدام مدیرعامل عوض می کند؟ خبرنگار است که نمی تواند یک اسپانسر برای پرسپولیس جور کند
کارنامه همه قضاوت های فغانی برای پرسپولیس+جدول
یکشنبه ، 1 شهریور 1394 ، 12:23 به گزارش رویش نیوز به نقل از مشرق، پرسپولیس در ایستگاه چهارم لیگ برتر برای سومین مرتبه با شکست آشنا شد، با این حال هوادارانش از نمایش مردان برانکو ایوانکوویچ راضی به نظر می رسیدند. پرسپولیس باخته اما آنها که از نزدیک شاهد باخت تیم شان برابر ذوب آهن بودند می گویند فغانی داور مسابقه این شکست را به تیم شان تحمیل کرده است. این که داور
وزارت ورزش 4 اشتباه داور فغانی را به کفاشیان اعلام کرد
/> مازیار ناظمی مدیر کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در یکی از صفحات اجتماعی در باره این جلسه نوشته است: نمی خوام فقط یک حرفی بزنم برای دلخوشی هواداران محترم قرمز ولی وضع داوری در بازی با ذوب آهن واقعاً دل آزار بود. توی وزارت به حضرات کفاشیان و عنایت این موضوع و حداقل چهار اشتباه فغانی با استفاده نظر کارشناسان اعلام شد. امیدوارم فدراسیون فوتبال چاره کنه و دوباره پیش نیاد والا . 0 0
درخشان: برانکو مربی داخلی بود، 3 بار اعدامش می کردند/ هواداران نگران سقوط پرسپولیس نباشند!
کافی زمان و فرصت فکر و تصمیم گیری راجع به جذب نفرات، تمرینات و ترکیب تیم داشته است. پرسپولیس بازیکن باتجربه می خواهد. این تیم در گذشته هم چوب جوانگرایی و بی تجربگی بازیکنان را زیاد خورده است. وی متذکر شد: خط هافبک و خط حمله دارای بیشترین ضعف است و باید تقویت شود. در بازی با ذوب آهن هم نمی شود بدشانسی را ملاک باخت قرار داد و پشت اشتباهات داوری پنهان شد. البته اشتباهات داوری به ضرر پرسپولیس
خلعتبری: پرسپولیس هم شانس قهرمانی دارد / کار "پادوانی" و "شیمبا" درست نشود ضربه می خوریم
سپاهان برمی گردد. من نتوانستم در این مدت به صورت تلفنی با کاپیتان صحبت کنم، ولی همه ما امیدوار هستیم که او برگردد. الان تیم ما با مشکلاتی که برای شیمبا و پادوانی به وجود آمده است، نیاز به بازیکن دارد، چون امسال در سه جام درگیر هستیم. فکر می کنی مشکل دو بازیکن سپاهان حل شود؟ پادوانی و شمیبا بازیکنان تأثیرگذاری هستند و اگر آنها را از دست بدهیم سپاهان ضربه می خورد. متأسفانه
نگاهی به وضعیت داوری در فوتبال ایران/ چرا به اینجا رسیدیم؟
که روشن ایرماتوف سابقه 9 دیدار قضاوت جام جهانی را دارد، اما از آخرین حضور یک داور وسط ایرانی در جام جهانی 37 سال می گذرد. چه شد که داوری فوتبال ایران به اینجا رسید؟ گذشته از لج و لجبازی کمیته داوران و دپارتمان داوری در این چند سال اخیر و اختلافات همیشگی داوران بازنشسته که حالا کت شلوار پوش پشت میز نشین شدند، نخستین موردی که باعث شده داوری فوتبال ایران اینگونه جنجال ساز باشد
پاسخ افشارزاده به ادعای عابدینی
دیگر تماسی با هیچ یک از مسئولین فدراسیون نداشتم. افشارزاده در خصوص مشکلات مالی این روزهای استقلال بیان داشت: من الان به باشگاه استقلال می روم تا شخصا با کارمندان صحبت کنم. واقعا از آنها ممنونم که در سه ماه اخیر بدون کوچکترین اعتراضی شرایط سخت باشگاه را درک کردند و من برخی اوقات از روی آنها خجالت می کشم. افشارزاده در خصوص قطع برق کمپ استقلال افزود:این موضوع را امروز شنیده ام
حیدری: دست برانکو خالی است
در حق پرسپولیس اجحاف کردند، آن ها چگونه می توانند با این همه هوادار بازی کنند. حیدری گفت: فغانی پنالتی نادرستی به نفع ذوب آهن گرفت و مسئولان به نوعی با تیم پرسپولیس لجبازی می کنند و باعث ناراحتی هواداران می شوند. به هر حال پرسپولیس صبر ایوب دارند که نسبت به قضاوت های نادرست سکوت می کنند. وی در ادامه افزود: هوادار تیم پرسپولیس چقدر تحمل دارد. در حال حاضر اوج بی انصافی در حق
می خواهند با حمله به پرسپولیس اشتباهات داوری را کمرنگ کنند!
مثل آب خوردن قهرمان جام حذفی را می برد اما در حالی که هواداران پرسپولیس به داوری اعتراض دارند، برخی مدعیان نجات مجموعه سرخ که همیشه عادت دارند در رسانه ها نقش سوپرمن را بازی کنند و در عمل پرسپولیس را به خاک سیاه بنشانند به جای آنکه با هواداران پرسپولیس همسو شوند و دنبال احقاق حق این تیم باشند، می خواهند به خیال خودشان راهی برای بازگشت به مجموعه سرخ پیدا کنند. دیروز در تمرین پرسپولیس
خداحافظی فغانی، شایعه یا واقعیت؟
و هجمه گسترده ای علیه این داور شکل گرفت. پرسپولیسی ها که معتقد هستند داورها در سه بازی گذشته تیم شان باعث شکست آنها شده اند، این بار به آسانی از کنار اشتباه فغانی نگذشته اند و هواداران، بازیکنان و مسئولان این تیم فغانی را مقصر اصلی باخت شان می دانند. حال با این هجمه گسترده ای که علیه این داور بین المللی کشورمان شکل گرفته است، شایعاتی هم مبنی بر محرومیت طولانی مدت و حتی
سعید آذری: تفاوت ما با حریف، درون دروازه بود
عوض می شد! منظورتان مهدی طارمی است؟ بله، در اینکه پرسپولیس تیم برتر میدان بود شکی نیست منتهای مراتب چیزی که ما را متمایز کرد شخصیت تیمی ذوب آهن بود. مگر ما کم از داوری لطمه خوردیم؟ در بازی با استقلال تهران و سپاهان پنالتی های ما نادیده گرفته شد و جلوی ملوان پنالتی اشتباهی علیه ما گرفته شد که اصلاً پنالتی نبود. آیا ما جو را این همه به هم ریختیم. به هر حال اعتراض که کردید
اوگو سانچس: حرف های پیکه از سر حسادت به رئال بود
سانچس در حال حاضر در آمریکا زندگی می کند و در یک شبکه تلویزیونی مکزیکی مشغول به کار است. او در عین حال منتظر پیشنهاد کاری به عنوان سرمربی یا مدیر باشگاه نیز هست و در گفت وگو با مارکا، به بررسی شرایط کنونی باشگاه مادریدی پرداخته است. این گزیده ای از صحبت های او است: از رئال امسال چه توقعی می رود؟ من برای تماشای بازی جام برنابئو در ورزشگاه بودم و هواداران و خود پرس، کاری کردند که