چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۰:۰۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۵/۳۰ - ۲۰:۱۲

برتری شاگردان کاظمی مقابل یاران دایی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، دیدار تیم های فوتبال راه آهن و صبا در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر با حضور حدود 500 تماشاگر از ساعت 18 و 15 دقیقه در ورزشگاه شهدای شهر قدس آغاز شد که در پایان شاگردان فرهاد کاظمی توانستند با نتیجه 2 بر یک به پیروزی دست یابند. گل های راه آهن را مهرداد محمدی در دقایق 28 و 56 به ثمر رساند و تک گل شاگردان دایی را محمد اوسانی در دقیقه 74 وارد دروازه راه آهن کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط