چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۲۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۹:۵۱

سفارت انگلیس بانی اقدامات مداخله آمیز سال 88 بود

به گزارش بی باک، حشمت الله فلاحت پیشه کارشناس مسائل بین الملل درباره بازگشایی سفارت انگلیس در تهران گفت: هدف از طرح کنوانسیون وین و تشکیل سفارتخانه ها و ارتقای نمایندگی های سیاسی در کشورها گسترش روابط دیپلماتیک است. وی افزود: گسترش روابط بین کشورها نیازمند عزم و تصمیم سیاسی است لذا زمانی که دو کشور تصمیم می گیرند که بالاترین سطح را در سفارت به عنوان سفیر احیا کنند، به معنای آن است که عزم سیاسی لازم برای ارتقا و گسترش روابط دیپلماتیک شکل گرفته است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)