چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۱:۵۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
اشکذر نیوز ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۴:۰۷

جهاددانشگاهی استان یزد و فرمانداری اشکذر تفاهم نامه همکاری امضاء کردند

فرمانداری شهرستان اشکذر به منظور همکاری های متقابل و استفاده از ظرفیت های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و خدماتی جهاددانشگاهی با محوریت مرکز رشد گیاهان دارویی، تفاهم نامه ای با سازمان جهاددانشگاهی استان یزد امضاء کرد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)