پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۶:۵۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۴:۲۷

فغانی: طبق قانون اجازه مصاحبه ندارم/صحبت هایم دوستانه بود

محمدرضا فغانی(برادر علیرضا فغانی) در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، در مورد انتشار مصاحبه ای از قول خودش، گفت: طبق قوانین داوران اجازه مصاحبه با رسانه ها را ندارند و من هم به همین دلیل گفت و گویی با هیچ رسانه ای انجام ندادم ولی روز گذشته صحبت های دوستانه ای را با یکی از خبرنگاران محترم انجام دادم که در کمال تعجب دیدم این حرف های دوستانه در قالب مصاحبه منتشر شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)