پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۰:۰۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
توسعه ۱۳۹۴/۰۶/۰۳ - ۰۹:۳۴

وزیر بهداشت غیبت کرد / سووال نماینده قصرشیرین به صحن علنی مجلس کشیده شد

آقای فتح الله حسینی نماینده قصرشیرین صبح امروز به توسعه گفت: با وجود اینکه قرار بود وزیر بهداشت امروز در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس حاضر شود و به سووال اینجانب در مورد وضعیت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه پاسخ دهد در آخرین ساعات دیشب با ارسال فاکسی اعلام نموده است که بدلیل همراهی رئیس جمهور در سفر همدان در کمیسیون حاضر نمی شود! ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)