دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۶:۵۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۶/۰۳ - ۱۲:۴۲

حسینی: مقابل الاهلی نیاز به تماشاگر داریم/ به هماهنگی لازم رسیده ایم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، سیدجلال حسینی در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم های نفت و الاهلی امارات در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی بسیار سختی خواهد بود. مقابل تیمی بازی داریم که چندین سال پیشرفت کرده است. بازیکنان بزرگ دنیا را هم جذب می کنند. ما تیم جوانی داریم با سرمربی جوان. امیدوارم بازیکنان جوان به این حد رسیده باشند که فردا قرا راست چه بازی کنیم. نفت تاکنون در این مرحله بازی نکرده و امیدواریم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط