دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۶:۰۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۷:۲۸

نیکخواه بهرامی امتیاز آورترین بازیکن بازی سوم فینال لیگ ملی بسکتبال شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، بازی سوم فینال لیگ ملی بسکتبال عصر امروز بین تیم های پتروشیمی و مهرام برگزار شد که در پایان پتروشیمی موفق شد 61 بر 54 به برتری برسد. در پایان این دیدار صمد نیکخواه بهرامی با کسب 20 امتیاز و تأثیرگذاری 17 پرامتیازترین بازیکن میدان شناخته شد. در بخش ریباند آرمان زنگنه از مهرام و میثم میرزایی از پتروشیمی با کسب 9 ریباند بهترین بازیکنان این بخش بودند. آرمان زنگنه با تأثیرگذاری 21 نیز تأثیرگذارترین بازیکن میدان شناخته شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)