سایر منابع:
سایر خبرها
پشت صحنه فساد بزرگ دولت احمدی نژاد/ مصاحبه با فردی که دکلهای نفتی گمشده را خریداری کرده
که از حدود سالهای 80 تا84 عضو هیات عامل در واقع سازمان بنادر و دریانوردی بودم و ازسال 84 تا سال 88 مدیرعامل این سازمان شدم، از سال 89تا اواخر 92 نیز در شرکت تاسیسات دریایی بعنوان مدیرعامل مسئولیت داشتم و هم اکنون در شرکت ملی نفت کش هستم.تحصیلاتم درکارشناسی در رشته عمران بود و دکتری و فوق دکتری در هلند در زمینه آب و سازه های دریایی تحصیل کردم، قبل از این که در سازمان بنادر وکشتیرانی مسئولیت بگیرم
جوادی: اولویت نخست شرکت ملی نفت ایران تکمیل و تسریع پروژه های پارس جنوبی و غرب کارون است
ملی نفت ایران برگشت و بر اساس ماموریتی که برای آن تعریف شد که الحمدا... این شرکت در برهه حاضر فعالیت خوبی را آغاز کرده و در آینده انشاالله شاهد نتایج پربار فعالیت های این شرکت خواهیم بود. روش دیگر و جدید مالی را با استفاده از ظرفیت های قانونی برای تامین مالی اغاز کردیم که عرضه مایعات گازی و نفت خام در بورس است و به زودی عرضه اوراق سلف نفتی را بصورت آزمایشی در بورس اغاز خواهیم کرد. به هر
از اعترافات جدید شیخ فتنه و فساد مالی جدید دولت احمدی نژاد تا ادعای خانواده مرد عضله ایران درباره مرگ وی ...
بورس شانگهای بدترین وضعیت خود از سال 2007 را نشان داد و متعاقبا به دنبال آن شاخص سایر بازرها سقوط کرده ، بهای نفت به حداقل ارزش خود طی شش و نیم سال گذشته رسید که در ارز اقتصاد های در حال توسعه تاثیر گذار بود./ ** * عکس یادگاری سوشا مکانی با یک خواننده برایش دردسرساز شد دروازه بان پرسپولیس گفت:بعضی ها می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند و از یک عکس داستان درست کنند.
گفتم محمد! عزیزم شهادتت مبارک!
هم در کنارش کار می کردم. انقلاب اسلامی که پیروز شده بود من آرد می گرفتم و نان می پختم و به محلی ها می فروختم، مادرم آشپز بود و من از بچگی کنار مادرم آشپزی را یاد گرفته بودم، با زحمت بچه هایم را بزرگ کردم. روحیات محمد طوری بود که احساس کنید یک روز به شهادت برسد؟ پسرم از کودکی بانماز و باخدا بود. وقتی کلاس اول ابتدایی روزه گرفته بود ماه رمضان آن سال تابستان بود، نگران حالش بودم
توپ های سیاه دریاچه لس آنجلس یادتان هست؟ طراحش ایرانی بود/ گوی ها به کمک بی آبی ایران هم می آیند
این ایالت رها کرده بودند تا تبخیر آب را کاهش دهند. این عکس ها و فیلم ها درحالی بین ایرانی ها دست به دست می شد که کسی نمی دانست، طراح این طرح جالب یک ایرانی است، ایده اولیه طرح چطور به ذهنتان رسید؟ به خاطر رشته مهندسی شیمی که خوانده بودم و سابقه کاری ام که تولیدات پلیمری و قطعات پلاستیکی بود، در خارج از کشور هم مدیر تولید یکی از همین کشورها بودم. موقعی که مشکلات زیست محیطی را دیدم علاقه
شاگردی حضرت ام البنین(س) هم عالمی دارد
تاب نیاوردند. بعد ها خود ما از بچه ها الگو می گرفتیم. می گفتند کار باید برای رضای خدا باشد. کاری که رضایت خداوند در آن نباشد را انجام نمی دادند. آنها ما را به نماز شب، دائم الوضو بودن و نماز اول وقت سفارش می کردند. در میان گفت وگو با مادر شهیدان بختی دیدن صلابت مادرانه و صبوری اش بغض را در گلوی مان می فشارد. مادر شهیدان از رهسپاری فرزندانش به دفاع از حرم اهل بیت می گوید: وقتی برای اولین بار با من
اتفاقات عجیبی که باید در موزه دیده شوند
باشد تا بتوانیم از کسانی که برای این کشور جان خود را فدا کردند، تجلیل کنیم و نسل بعدی جایگاه آن ها را به درستی بشناسد. باید مکانی برای این تجلیل وجود داشته باشد. در آلمان مردم کنار قبر سربازان گمنام جنگ جهانی دوم می روند و گل می گذارند. لازم است ما هم یادمانی برای شهدای مان داشته باشیم تا به مردم یادآوری شود که کسانی بودند که برای به وجود آمدن امنیتی که اکنون حاکم است، از جان خود گذشتند.
شهریِ ناموزون شده ایم
است و مثل خیلی از حیوانات منقرض می شود. ما در مقابل یک اتفاق مرگباریم. حال یا می توانیم به فانتزی های مان ادامه دهیم یا اینکه به وضعیت مرگبار بیندیشیم. من اهل کرمانم. یادم هست زمانی که ما کودک بودیم آب لوله کشی نداشتیم. هر خانه ای چه کوچک و چه بزرگ، چاه آب داشت و باید مدیریت آبش را خودش به عهده می گرفت. هر وقت هم خراب می شد یک مقنی می آمد و به اصطلاح آن را ته کَنی می کرد؛ بنابراین ما از همان کودکی
شاگردی حضرت ام البنین(س) هم عالمی دارد
گفتند کار باید برای رضای خدا باشد. کاری که رضایت خداوند در آن نباشد را انجام نمی دادند. آنها ما را به نماز شب، دائم الوضو بودن و نماز اول وقت سفارش می کردند. در میان گفت وگو با مادر شهیدان بختی دیدن صلابت مادرانه و صبوری اش بغض را در گلوی مان می فشارد. مادر شهیدان از رهسپاری فرزندانش به دفاع از حرم اهل بیت می گوید: وقتی برای اولین بار با من از رفتن و دفاع از حرم صحبت کردند من سجده شکر به جای آوردم
زیر ساخت های کشور مهیای خرید هواپیماهای جدید نیست
متولد سال 1335، در شهرستان میانه هستم . در 12 سالگی به دلیل آنکه در این شهرستان امکانات تحصیلی زیاد نبود به همراه خانواده ام به تهران آمدم .در تهران به هنرستان رفتم و دیپلم اتومکانیک گرفتم . سال اول در کنکور شرکت کردم اما در رشته مورد علاقه ام قبول نشدم ، سال بعد در رشته ریاضی دیپلم گرفتم و بعد کنکور شرکت کردم و در رشته های مختلفی در دانشگاه علم و صنعت و چند دانشگاه دیگر قبول شدم. بنا به سفارش پسر
خاطرات شاکری از دبیر جبرش؛ شهید رجایی/ ماجرای شکل گیری سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و مخالفت عده ای با ...
خانواده پرجمعیت بود. 6 خواهر و 3 برادر بودیم. از آنجا که خانواده ما اهل مسجد و هیات بود با مسائل انقلابی کمابیش آشنا بودم و در همان وقت که من نوجوان بودم، خانواده ام اهل مطالعه بودند. ** مطالعه کتاب های ممنوعه پس از جلسات دعای ندبه در هیات خمسه طیبه پیش از انقلاب کتاب های ممنوعه را از طریق کاربن و با فشار خودکار تکثیر می کردیم و در اختیار دوستان قرار می دادیم. علاوه بر کتاب های
چالش های نویسندگی و ماجراهای اخوان ثالث در رادیو
، کسی که نظری نمی داد، چون من در حدود کارم به حد کافی متوجه بودم چه ها باید بنویسم و مسائلی که مورد بحث نبایستی باشد و نیست، یعنی در دامنه و زمینه کارم نیست همان ها که غالبا مورد اعتراض اصحاب هیات بررسی و سانسور قرار می گیرد، من آن وقت هفته ای چهار برنامه داشتم، یک برنامه ادبی داشتم، یک برنامه کتاب داشتم، در میزگردهایی هم که راجع به این جور مسائل بود شرکت می کردم. پس بنابراین شروع این کار می شود 1340
تحمل قفس به امید رهایی
اکرم عباسی| به گزارش هفته نامه افق کویر، 26 مرداد 1369 اولین گروه آزادگان ایرانی پس از سال ها اسارت در زندان های رژیم بعث عراق با ورود به کشور به جمع خانواده های خود بازگشتند. برای گرامی داشت این روز گفتگویی با یکی از آزادگان بافقی انجام شده که در ادامه می خوانید: افق کویر لطفاً خودتان را معرفی کنید؟ محمد قاسمی زاده هستم، متولد 1338 در روستای جزستان و بزرگ شده
مکانیکی که طلبه شد!/اوستا حاج آقایی حساب کن
سازگار بود زمان که گذشت علاقه من شدت پیدا کرد و خدا هم توفیق داد در این مسیر قدم بگذارم. مشوقتان چه کسی بود؟ این اشتیاق را خودم داشتم و مرحوم پدرم هم علاقه زیادی به روحانیت داشت و به من نصیحت می کرد که این راه را ادامه بدهم. آیا روحانی بودن تاثیری هم بر شغل شما داشته است؟ ادامه دادن هر دو سخت نیست؟ من اول مکانیک بودم بعد طلبه شدم. در شرایط امروز چون درسها
ویژگی های یک رئیس جمهور انقلابی/ رئیس جمهور مثل فقرا راه می رود!/ ماجرای ارادت یک مغازه دار روستایی به ...
حقوق معلمی باز نشسته شده، شما از خانم ایشان اجازه بگیرید تا ما پایه حقوق ایشان را اصلاح کنیم. پس از برگشت، همسر شهید رجایی بازهم در جواب ما گفت: خیر. شهید رجایی خودش را وقف انقلاب کرده بود. بعضی وقت ها خدمتش می رسیدم، می دیدم روی موکت دراز کشیده و چشمش را بسته است. می گفت خوشنویسان مطلبت را بگو، بیدارم. در ملاقاتی که همراه آقای رجایی در قم خدمت امام رسیدیم، امام بعد از این که
حسن زاده: انتقاداتی که می شود عادلانه نیست
مقابل استقلال بازی نکردم و خیلی ناراحت بودم توانستم به پرسپولیس گل بزنم. باور کنید هیچ موقع در فوتبال به اندازه روزی که مقابل استقلال بازی نکردم، ناراحت نبودم و گریه نکرده ام. اگر بازیکنی از نیمکت نشینی اش ناراحت نشود باید تعجب کرد چون قطعا همه بازیکنان دوست دارند به تیمشان کمک کنند. بعد از بازی با استقلال که نتوانستم به میدان بروم در طول هفته تمریناتم را بیشتر کردم و سعی کردم خیلی بهتراز قبل باشم. در
تغییر تاکتیک در صبا جواب داد
/> آقای گل مسابقات دانشجویی جهان در ادامه نیز به " ورزش سه " درباره وضعیت خودش گفت : خودم هم مصدومیت جزئی بعد از مسابقات دانشجویان برایم پیش آمد و هنوز هم بعضی اوقات باعث می شود نتوانم در تمرینات کاملا شرکت داشته باشم که با زحمت های دکتر شهاب و دکتر رضایی خیلی اوضاع بهتری دارم و خدا را شکر مشکل تا حدود زیادی رفع شده و امیدوارم بتونم برای تیم و تفکرات آقای دایی مثمر ثمر باشم.آقای دایی و کادر فنی تا اینجا خیلی به من اعتماد کرده اند که ممنون او هستم و امیدوارم بازهم بتوانم جبران کنم.
در برنامه 90 چه گذشت؟ + تصاویر
العاده ای بود. بازی کردن در تیم برزیل آسان است. خیلی کیفیت بالا است و تیم فوق العاده بود و خیلی با هم خوب جور شده بودیم. 17 سال در تیم ملی بازی کردم که برزیل فقط سه بار با من باخت. سالگادو درباره این که در سال 2009 با رضایت خودش از رئال جدا شد یا مجبور شد گفت: نه هیچ وقت من را مجبور نکردند. من یک سال قرارداد داشتم و یکی از کاپیتان های تیم بودم. می توانستم یک سال دیگر بمانم و حتی بعد از
فرهاد اصلانی شبیه هیچ کدام از نقش هایش نیست!
این دفعه خودم پیش قدم شدم. گفتم مصطفی من آماده کار کردن هستم؛ او هم گفت بسم اله و سرانجام شد عصر یخبندان . که بعد از دوران عاشقی و کوچه بی نام بود و به خاطر فشارهای کاری آنها، واقعا خسته بودم. اما خوشبختانه تکلیف کیایی با خودش خیلی روشن بود و ما تقریبا همان فیلمنامه را گرفتیم. توانایی و حال هر بازیگری به کمک فیلم آمده اما تقریبا همان فیلمنامه مکتوب مصطفی را گرفتیم. انرژی گروه پشت صحنه هم
گذری به هنر دیرین سفال گری در مازندران
. قدره (کاسه آش) ، گومبکا (ظرف مخصوص نگهداری نیشکر)، دوشون (ظرف مخصوص تولید کره)، گل لوه (ظرف مخصوص درست کردن ماست) و نمک شور (ظرف مخصوص نگهداری نمک) از جمله ظروف سفالی مازندران بودند که در آن زمان مشتریان خوبی هم داشت ولی امروز ... وضعیت به گونه ای شده است که هنر دست رمضانعلی چینی ساز بازمانده سفالگری مازندران در منطقه کلاگرمحله جویبار در پس رنگ و لعاب های ظروف امروزی، رنگی
منصوریان: در امارات شگفتی ساز می شویم
بازیکنانم راضی هستم و ما فقط یک 90 دقیقه را باخته ایم و 90 دقیقه دیگر پیش روی ماست. در رختکن به بچه ها گفتم حتی اگر این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان می رسید، ما باید در امارات گل می زدیم و آنها نباید نگران چیزی باشند. سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با بیان این که تیمش تا بازی برگشت 20 روز زمان دارد، خاطرنشان کرد: باید در این 20 روز به بازیکنان همدلی و تاکتیک را آموزش دهیم. اول باید همدلی
ویژه برنامه نود درباره ستارگان جهان و شال نارنجی
/> کارلوس درباره کیفیت و قدرت بالای برخی از ضرباتش، گفت: خودم هم نمی دانم که چگونه این گل ها را به ثمر می رساندم. این ستاره چپ پای فوتبال دنیا همچنین در پاسخ به سوال فردوسی پور مبنی بر اینکه بین رونالدو و مسی کدام یک را انتخاب می کند؟ اظهار کرد: من نیمار را انتخاب می کنم. پس از آن زیدان را و پس از آن نیز رونالدو اورجینال را بر می گزینم. وی همچنین با پرسش از فردوسی پور مبنی بر اینکه
رضا عطاران یک پدیده و یک برند است
چون فقط من هستم و خودم را که نمی توانم تغییر بدهم. قسمت زیادی از فیزیک من همیشه در نقش هاست. ادعا نمی کنم کاراکترهایم خیلی متفاوت هستند اما می توانم بگویم که تکراری هم نیستند. من همواره گوشه ای از آدم ها را نشان می دهم؛ این آدم ها همه جامعه که نیستند ولی همیشه سعی کرده ام در کارهایم فضای زندگی وجود داشته باشد. رقابت خودم با خودم! حرفه ما برای رقابت ساخته نشده است و من هیچ وقت
شهید گمنامی که با رؤیای دخترش شناسایی شد
رفته شخصیت پدر در ذهنم شکل گرفت. چه شناختی از پدر به دست آوردید؟ مادرتان چه خاطراتی را از شهید تعریف می کردند؟ مادرم می گفت ایشان جوان شوخ طبعی بود که در جای خودش ذره ای از اعتقادات مذهبی اش کوتاه نمی آمد. اهل نماز اول وقت بود و خصوصاً از غیبت بیزار بود. حتی در محفلی که احتمال غیبت در آن می رفت نمی ماند و دیگران را هم از حضور در چنین جلسه ای منع می کرد. مادرم خاطره جالبی از
نخبه ای جهانی که فرمول بلد نیست
بگذارید و مسئله حل نشود. طوری که من درس می خواندم این بوده که وقت که پیدا می کردم می رفتم سراغ مسئله و فکر می کردم به آن و نسبتا ذهنم درگیر با ریاضی بوده است و جدا از اینکه چقدر درس خوانده ام این علاقه و انگیزه ای که نسبت به ریاضی داشتم خیلی کمک می کرد به من. از راهنمایی به ریاضی علاقه مند شده بودم و از آن موقع تلاش می کردم و بازهم این سال ها تلاش کردم البته خیلی آنچنان نبود که بگویم یک بعدی شدم
166 ساچمه و گلوله سهم این 3 محیط بان
من فاصله گرفت و صاف به من شلیک کرد و به سرعت سوار ماشین شدند که فرار کنند. ساچمه هایی که خوردم خیلی روی تواناییم اثر نداشت و نیفتادم، دنبال ماشینشان دویدم و همکارانم هم وقتی صدای شلیک را شنیدند به سمت ما حرکت کردند. من نزدیک ماشینشان بودم و چند تیر هوایی شلیک کردم که یکی از آنها گفت حالا که ما به او شلیک کرده ایم حداقل بکشیمش که شناسایی مان نکند و همزمان دو نفرشان از پنجره به سمت من شلیک کردند
اگر توافق در دوره احمدی نژاد بود گوش فلک را پاره می کردند/مخالفان مذاکرات حتی یکبار هم برجام را ...
هسته ای ایران از اول مهر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان صبح امروز پس از حضور در گلستان شهدای اصفهان و ادای احترام به مقام شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و شرکت در جلسه شورای اداری استان، در سومین برنامه از سفر دو روزه خود به اصفهان، در نشست خبر ی با اصحاب رسانه حاضر شد. وزیر امور خارجه در رابطه با ادامه دار بودن محدودیت های ایران گفت: محدودیت های پذیرفته شده ایران در برجام 10
تمجید دروازه بان استقلال از تیم برانکو
حاضر هم در شمال کشور به سر می بریم. جای شما خالی! شنیدی قرار است فرهاد مجیدی در بازی استقلال و نفت تهران به استادیوم بیاید و این مسابقه را از نزدیک تماشا کند؟ نمی دانستم، الان از زبان شما شنیدم. دل مان برای فرهاد مجیدی خیلی تنگ شده است. مگر چند وقت است او را ندیدی؟ خیلی وقت است. حضور مجیدی می تواند انرژی مثبتی با خودش بیاورد و تماشاگران را به استادیوم بکشاند. در
زندگینامه امید ابراهیمی در یک نگاه به همراه مجموعه تصاویر
است در فصل جدید هم برای استقلال بازی کنم. ما تمام تلاش مان را به کار می گیریم که بتوانیم همراه با کادر فنی سال خوبی را در استقلال داشته باشیم. وی درباره دیدار هفته اول آبی پوشان مقابل سیاه جامگان مشهد گفت: واقعیت این است که شناخت کافی از حریف مان نداریم، چون آنطور که باید و شاید این تیم را آنالیز نکرده ایم، اما می دانیم که سیاه جامگان بازیکنان خوبی را جذب کرده است. ما می خواهیم گام اول
واکنش منصوریان به شکست تیمش برابر الاهلی
روی سادگی بازیکنانم به گل برسند. وی ادامه داد: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. یک 90 دقیقه را باختیم اگر صفر صفر هم تمام می شد باید به تیم حریف گل می زدیم باید در این مدت همدلی بازیکنان را بیشتر کنیم نباید ناامیدی باخت امروز ما را درگیر کند. اشتباه خود را گردن تیم حریف و داور نمی اندازم به تیم حریف تبریک می گویم و اعتراضی به وقت کشی آنها ندارم. وی گفت: نسل ملبورن استرالیا می