پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۳:۰۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۴/۰۶/۰۷ - ۰۸:۵۲

ولفسبورگ با برتری مقابل شالکه صدرنشین شد

فارس نوشت: ، در هفته سوم بوندسلیگا شب گذشته یک دیدار برگزار شد که در آن ولفسبورگ به مصاف شالکه رفت و موفق شد با نتیجه 3 بر صفر حریفش را شکست دهد و با 7 امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد. گل های ولفسبورگ در این دیدار در دقایق 17، 59 و 61 به ثمر رسید. در دیگر دیدارهای این هفته امروز 6 دیدار برگزار می شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)