پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۴:۰۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۶/۰۷ - ۱۱:۰۸

قرارگیری دانشگاه جاوید جیرفت در سطح یک موسسات آموزش عالی

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، هادی پورجاوید صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نظام سطح بندی موسسات آموزش عالی با هدف کنترل گسترش کمی و ارتقای کیفی توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به صورت آزمایشی انجام و شاخصه های متعددی در این ارزیابی مورد بررسی قرار گرفت. رئیس دانشگاه جاوید جیرفت بیان کرد: در این ارزیابی دانشگاه های غیرانتفاعی بر اساس شاخصه های آموزشی، فضای کالبدی، امکانات و تجهیزات، دانشجویی و فرهنگی، تشکیلات و پژوهشی سراسر کشور در پنج سطح کیفی رتبه بندی شدند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)