پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۲:۲۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خوزنیوز ۱۳۹۴/۰۶/۰۸ - ۱۱:۵۶

تئاتر خیابانی شهر ما، زباله ها به جشنواره شهروند لاهیجان راه یافت

مدیر گروه تئاتر آئین مردم گفت: تئاتر خیابانی شهر ما، زباله ها به کارگردانی مصطفی بوعذار به عنوان تنها نماینده خوزستان به جشنواره شهروند لاهیجان راه یافت. مصطفی بوعذار اظهار کرد: در ادامه موفقیت های گروه تئاتر آئین مردم، نمایش خیابانی شهر ما، زباله ها... با موضوع شهروندی پس از بررسی بیش از 155 اثر نمایشی از سراسر کشور توسط کارشناسان و داوران به عنوان تنها نماینده استان خوزستان به ششمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان راه یافت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)