پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۲:۰۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
پارسینه ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۴:۵۵

تبلت ها هم مشمول رجیستری می شوند؟

با اجرای طرح رجیستری (ثبت شناسه گوشی های همراه) و مشمول شدن تمامی برند های گوشی از ابتدای اردیبهشت ماه، صرفا گوشی هایی که از مبادی قانونی وارد کشور شده اند، در شبکه اپراتوری کشور فعال خواهند شد. طبق اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درراستای اجرای آخرین مرحله طرح احراز اصالت تجهیزات دارای سیم کارت (رجیستری) تمامی گوشی هایی که پیامک مبنی بر غیرقانونی بودن گوشی دریافت کردند، 31 روز مهلت استفاده داشتند و پس از آن از شبکه سرویس نخواهند گرفت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)