سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۱:۰۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۱۴ - ۱۶:۳۰

محصص: با خاکپور در مورد مسائل فنی صحبت کردیم/ طالبی عضو کمیته فنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس ، مرتضی محصص بعد از جلسه امروز کمیته فنی در مورد حضور محمد خاکپور گفت: امروز در مورد مسائل فنی و روند کاری تیم ملی امید با خاکپور صحبت کردیم. جلسه طبق معمول در مورد مسائل فنی بود. وی در پاسخ به این سوال که آیا جلال طالبی عضو کمیته فنی شده است خاطرنشان کرد: بله، طالبی به کمیته فنی پیوسته و از این پس در کمیته فنی حاضر خواهد شد. انتهای پیام/خ ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)