چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۳:۰۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۳:۲۵

بالاخره وزارت کشاورزی برای مبارزه با آفت زیتون دست به کار شد

عضو شورای ملی زیتون از ورود وزارت جهاد کشاورزی به باغات برای مبارزه با آفت مگس زیتون خبر داد و گفت: برای افزایش تولید روغن زیتون و تقویت انگیزه باغداران، دولت باید به تولید کنندگان یارانه بدهد. نادر جلالت در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: براساس اخبار و اطلاعات رسیده از باغات مناطق تولید کننده زیتون، کارشناسان وزارت جهاد کشاورزی به باغ ها ورود پیدا کرده و مبارزه با آفت مگس زیتون را آغاز کردند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)