چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۳:۰۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۴:۴۸

چرا کشاورزان زمین های خود را آتش می زنند؟

اقتصاد نیوز نوشت: چندی پیش، علیرضا شعبان نژاد، رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به اینکه به کشاورزان توصیه شده است تا کاه و کلش های مزارع را بسته بندی کنند و به فروش برسانند اظهار کرد: باور غلطی در میان شالیکاران وجود دارد مبنی بر اینکه برای از بین بردن آفت کرم ساقه خوار برنج باید آن را آتش زد. آنها همچنین کاه و کلش زمین های خود را آنش می زنند در حالی که این کار باعث می شود حاصلخیزی خاک از بین برود و زمینه نابودی عناصر و موجودات زنده فراهم شود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)