پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۴:۳۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۴/۰۶/۱۱ - ۱۱:۱۵

ملوان انزلی بازی های خود را در لیگ برتر خوب شروع نکرد

پژمان نوری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: متأسفانه تیم فوتبال ملوان انزلی در پنج هفته اول مسابقات لیگ برتر کشور امتیازاتی را از دست داد و این ناشی از نبود تمرین در تعطیلات پایان فصل لیگ بود که امیدواریم بتوانیم در ادامه لیگ برتر این امتیازات را جبران کنیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)