چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۹:۲۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
مهرخانه ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۶:۱۵

پسر 14 ساله به خاطر نمره ریاضی خودکشی کرد

من همیشه امیر را در خصوص نمراتش اذیت می کردم. اگر نمره پایینی می گرفت، او را سرزنش می کردم و مدام پسرم را با بچه های دیگر مقایسه می کردم. این بار نیز پسرم نمرات خوبی در درس ریاضی نگرفته بود و ترس از سرزنش من باعث شد که دست به خودکشی بزند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط