پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۱۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۰۵:۱۲

از بازی 4 تیم دسته اولی جلوگیری شد

فارس نوشت: با تصمیم مسئولان سازمان لیگ نساجی مازندران، پاس همدان، آلومینیوم هرمزگان و ایران جوان بوشهر در هفته پنجم لیگ دسته اول نمی توانند مقابل حریفان خود به میدان بروند. این تیم ها به دلیل داشتن بدهی از حضور مقابل حریفان خود منع شده اند. غلامرضا بهروان بعد از جلسه هیأت رئیسه سازمان لیگ این خبر را اعلام کرد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)