پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۵:۰۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
سلامت نیوز ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۱:۰۵

دو سوم عطاری ها غیرمجاز هستند/ سوءاستفاده از نام عطاری

سلامت نیوز :مدیر کل نظارت و ارزیابی فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو، با عنوان این مطلب که فعالیت دو سوم عطاری ها غیرمجاز است، گفت: بسیاری افراد از نام عطاری سوءاستفاده می کنند. به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، دکتر امیرحسین جمشیدی با بیان اینکه افرادی که در عطاری ها فعالیت می کنند باید صلاحیت و تجربه کافی داشته باشند، اظهار داشت: در حال حال حاضر این صلاحیت در خیلی از موارد مشاهده نمی شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)