سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۰:۵۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ربیع ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۲:۰۳

چرا مربی بلژیکی روی نیمکت تراکتور ننشست؟

به گزارش پایگاه خبری ربیع ، به نقل از “ورزش سه”، تراکتورسازی تبریز روز گذشته در اولین بازی دوستانه خود در جزیره کیش مقابل فولاد خوزستان به میدان رفت که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در جریان این مسابقه انتظار می رفت که جورج لیکنز سرمربی بلژیکی تراکتور برای اولین بار روی نیمکت این تیم بنشیند اما او ترجیح داد بازی را از روی سکو تماشا کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)