پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۶:۵۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
فرهنگیان نیوز ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۲۳:۵۸

آموزش و پرورش بیشترین بودجه را به توسعه فناوری اطلاعات اختصاص داده است

فرهنگیان نیوز - تدبیر : موج -معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: با دانشگاه فرهنگیان تعامل بسیار خوبی داریم به طوری که در سال 95، 25 هزارمعلم جدید وارد آموزش و پرورش می شوند. به گزارش خبرگزاری موج، علی زرافشان در کارگروه بررسی مسائل تفاهم نامه وزارت آموزش و پرورش و وزارت ارتباطات که در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد، به اهمیت نقش آموزش و پرورش در تحقق چشم انداز 1404 اشاره کرد و گفت: مسئولیت ما معلمان در ستاد آموزش و پرورش بسیار زیاد است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)