سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۹:۲۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
روزنامه ایران ورزشی ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۵:۵۱

رادوشوویچ: می خواهم همیشه بهترین باشم

غیبت بیرانوند در بازی با سپیدرود این شانس را به بوژیدار رادوشویچ داد که بعد از ماه ها دوباره درون دروازه پرسپولیس بایستد و اتفاقا مثل بازی های قبلی اش، این بار هم تیم برانکو برنده بود. اتفاقی که خود رادوشویچ درباره اش گفته: هر وقت برای پرسپولیس بازی می کنم دوست دارم بهترین عملکرد را داشته باشم و امیدوارم کادر فنی هم از من راضی باشد. خوشحالم که حضورم معمولا با پیروزی تیم همراه می شود و البته امیدوارم پرسپولیس همیشه برنده باشد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)