رادوشوویچ: می خواهم همیشه بهترین باشم
سایر خبرها
هیچ مشکل شخصی ای با برانکو ندارم
. این برام خیلی خیلی رضایتبخش بود که عامل و بخشی از این راه حلها باشم. هرگز نمیتوانم یه چیز را فراموش کنم. این اتفاق همیشه به عنوان یک مثال بامزه در ذهنم میمونه. یه زمانی قرار بود که توی امارات با یه تیم ملی خوب بازی کنیم اما بخاطر مسائل سیاسی، اونا مانع برگزاری شدن و لغوش کردند. به ذهنم خطور کرد که با آن تیم ستارگان آفریقا بازی کنیم تا یک بازی دوستانه. یک بازی تمرینی با تیم ملی داشته
در نشست علیه محافظه کاری در سال چهلم مطرح شد چرا رسانه ها محافظه کار شده اند ؟
افراد گرفتار فساد هستند، نتوانند صریح درباره مسائل حرف بزنند. یا اینکه گرفتار منافع شخصی و حزبی هستند و طبیعی است که اینجا باید دست به عصا راه بروند. [سعدی] گفت: ترا که خانه نیینست بازی نه این است! وقتی من یک پرونده فساد در قوه قضائیه داشته باشم، وقتی همه دوستانم را گرفته باشند و وضعیت نابسامانی داشته باشم، طبیعی است که در رسانه خودم خیلی مراقبت می کنم یک وقت حرفی نزنم یا سطح دعوا را
تبریز| جرج لیکنز: رؤیای قهرمانی ما می تواند به واقعیت تبدیل شود/ دوست داریم ببریم سیستم ماست/ شبیه جورج ...
کنار حمایت هواداران حمایت شما اصحاب رسانه را نیز نیاز داریم. می خواهم قبل از اینکه حرفی بزنم بگویم که احساس می کنم اینجا مثل خانه من است. من دوست دارم که وقتی آمدم اینجا به عنوان یک سفیر از کشورم باشم. وی ادامه داد: من در تیم های ملی مختلفی کار کردم و ممکن است انتقاداتی در این رابطه در کارم وجود داشته باشد که آنها را قبول دارم. من در مجارستان، تونس، ترکیه و کشورهای دیگر کار کردم. همیشه
لیکنز:گارانتی برای پیروزی در همه بازی ها و قهرمانی نمی دهم/ از بازیکن تنبل خوشم نمی آید
این کشور باشم و در ادامه سفیر تراکتورسازی شوم. مربی تیم های مختلفی بودم و شاید به کارم انتقاد شود که این مسئله را می پذیرم. در کشورهای مختلفی کار کردم و همیشه سعی کردم با افراد حاضر در آن مجموعه ارتباط خوبی داشته باشم.تلاش می کنیم تا باشگاه خوبی را بسازیم.الان هم خوب هستیم اما تلاش می کنیم بهترین باشیم. همچنین می خواهم یک باشگاه فوق العاده شویم. چیزی که واقعیت دارد این است که الان در رده چهارم جدول
روی اشتباه فردی به ماشین سازی باختیم/با رضایت مهاجری ساعت بازی تغییر کرد
بسته بود و به این دو بازیکن نیاز داریم. این نفرات بازیکنان قابل اتکا ما هستند. هنوز چیزی به صورت کتبی به ما اعلام نشده و بعد از رسیدن نامه بلافاصله جواب می دهیم اما به صورت شفاهی در این مورد صحبت کردیم. وی در پایان، گفت: جا دارد از هواداران که پشتیبان ما هستند تشکر کنم. همچنین باید تشکر ویژه ای هم از اصحاب رسانه داشته باشم که در این مدت پشتیبان تیم ما بودند. انتهای پیام/
مشروح برنامه نود با آخرین حضور کی روش / بخشی از وجودم در این کشور ماند؛ باخت نیمه نهایی کسر شان ایران ...
دشواریهایی داشتیم و گاهی ناچار بودم تیم را به سمت سختکوشی، خیالپردازی و خلاقیت هل بدم. گاهی اوقات نمی شد از یک مسیر جلو بریم و ناچار بودیم یه راه جایگزین رو انتخاب کنیم. این برام خیلی خیلی رضایتبخش بود که عامل و بخشی از این راه حلها باشم. هرگز نمیتوانم یه چیز را فراموش کنم. این اتفاق همیشه به عنوان یک مثال بامزه در ذهنم میمونه. یه زمانی قرار بود که توی امارات با یه تیم ملی خوب بازی کنیم اما بخاطر
اظهارات کی روش در مورد 8 سال حضورش در فوتبال ایران| پشت پرده جمله جنجالی گرسنه بودن مردم ایران | میراث ...
یک سفر و ماجرا کنار هم داشتیم که برام خیلی لذتبخش بود. شاید چون دشواریهایی داشتیم و گاهی ناچار بودم تیم را به سمت سختکوشی، خیالپردازی و خلاقیت هل بدم. گاهی اوقات نمی شد از یک مسیر جلو بریم و ناچار بودیم یه راه جایگزین رو انتخاب کنیم. این برام خیلی خیلی رضایتبخش بود که عامل و بخشی از این راه حلها باشم. هرگز نمیتوانم یه چیز را فراموش کنم. این اتفاق همیشه به عنوان یک مثال بامزه در ذهنم میمونه. یه
تکاپوی عزیز برای ثبت خاطرات انقلاب
بیرون می رفتم و کمتر تظاهراتی قبل از انقلاب در شیراز وجود دارد که من آن را هدایت نکرده باشم و حتی در دانشگاه نیز هر زمان که تظاهراتی به راه می افتاد من و تعدادی از دوستانم وارد می شدیم و دانشجویان را فراری می دادیم. **بدهکار برای ثبت وقایع انقلاب قائد شرفی در ادامه به مشکلاتی که از جانب ثبت اسناد انقلاب اسلامی در شیراز به واسطه هزینه کرد شخصی برایش رخ داده اشاره می کند و می گوید: در
خوراسگان در مسیر توسعه
/> شهردار اصفهان در آیین بهره برداری از پروژه های منطقه 15 با بیان اینکه مردم منطقه خوراسگان از زمان انقلاب برای شهر اصفهان نقش حیاتی داشتند، اظهار کرد: چنین شهر و چنین منطقه ای استحقاق خدمات بیشتری دارد و من خوشحالم که در چندین دوره به ویژه زمانی که فرماندار اصفهان بودم، توانستم در خدمت مردم این منطقه باشم. قدرت اله نوروزی تصریح کرد: برای 12 پروژه ای که در این منطقه افتتاح می شود بالغ بر 22
بیرانوند: وسط دعوای کی روش و برانکو، بیشترین فشار را ما تحمل کردیم
دهم، چون خودم در کارواش که کار می کردم، انعام می گرفتم و دوست دارم حالا به بچه های کارواش انعام بدهم. *برد مقابل یمن به من نچسبید. دوست داشتم چند تا توپ بگیرم و در لذت برد سهیم باشم. *وسط دعوای کی روش و برانکو، بیشترین فشار را ما تحمل کردیم. ما ملی پوشان پرسپولیس باید با هر دو مربی کار می کردیم و واقعاً تحت فشار روحی بودیم و دعا می کردیم اختلاف آن ها بیشتر نشود. دوست داشتم به
عملکرد فولاد برابر پارس جنوبی رضایت بخش بود
یادآورشد: با این حال کسب یک امتیاز بیرون از خانه ارزشمند است و باید از آن در پایان استفاده کنیم. سرمربی تیم فولاد خوزستان درخصوص اعتراض های خود به نحوه قضاوت حسین زرگر نیز گفت: شاید در این دیدار کنار زمین صحبت هایی بر حسب وظیفه خودم داشته باشم اما اکنون در نشست خبری بعد از بازی از داوران تشکر می کنم. پارس جنوبی جم و فولاد خوزستان با این تساوی به ترتیب 20 و 19 امتیازی شدند و رتبه های
بیرانوند: وسط دعوای کی روش و برانکو، بیشترین فشار را ما تحمل کردیم
، انعام می دهم، چون خودم در کارواش که کار می کردم، انعام می گرفتم و دوست دارم حالا به بچه های کارواش انعام بدهم. *برد مقابل یمن به من نچسبید. دوست داشتم چند تا توپ بگیرم و در لذت برد سهیم باشم. *وسط دعوای کی روش و برانکو، بیشترین فشار را ما تحمل کردیم. ما ملی پوشان پرسپولیس باید با هر دو مربی کار می کردیم و واقعاً تحت فشار روحی بودیم و دعا می کردیم اختلاف آن ها بیشتر نشود. دوست داشتم به
جواد مجابی: مبتلا هستم به تاریخ نگری
می دهم همیشه در اینجا زندگی کنم و آن مفهوم گسترده و عمیق وطن را که ناشی از تاریخ و فرهنگ است در درون وطن داشته باشم. این مفهومی که از وطن متصورم تقریبا جزو جزمیت های ذهنی من است. اگرچه با هر نوع جزمیتی مخالفم و به خاطر بینش طنزآلودی که دارم تقریبا به همه چیز می خندم، اما آنچه نمی توانم از آن عدول کنم این مفهوم از وطن است، چون فکر می کنم چطور ممکن است آدمیزاد در این دوره زندگی کند و
امیدوار به طلسم شکنی امید شده ایم
داشته باشم. لژیونر شدن برای بازیکنان جوان سخت نیست؟ واقعا خیلی سخت است. پدر و مادرم از لحاظ مالی حمایت زیادی از من داشتند، متاسفانه در کشور ما به استعدادها بهای زیادی نمی دهند و ناچار شدم به ترکیه بروم. بدون هیچ مدیر برنامه ای به ترکیه رفتم و با خواست خدا و دعای پدر و مادرم با تیم گالاتاسرای به توافق رسیدم، اما به هرحال دوری از خانواده خیلی سخت است، لژیونرهای کم سن و سال شرایط سختی از
چیه این فوتبال؟ کیه این عباس قانع؟!
سالگی شروع کردم و الان 12-13 سالی است که سابقه گزارشگری دارم. اصالتا یزدی هستم اما کار خودم را از شهر کرمان شروع کردم. دوست دارم حتما این را اعلام کنم که آن ها بودند که به من میدان و اجازه دادند در این عرصه حضور داشته باشم. چون آن موقع بازی های مهمی به من نمی رسید و همچنین در فوتبال به من میدان داده نمی شد مجبور بودم با گزارش ورزش های دیگر سعی کنم حداقل در دور باشم، تجربه کسب کنم و در آن جا بتوانم
محافظه کارتر شدیم؟
راه بروند. [سعدی] گفت: ترا که خانه نیینست بازی نه این است! وقتی من یک پرونده فساد در قوه قضائیه داشته باشم، وقتی همه دوستانم را گرفته باشند و وضعیت نابسامانی داشته باشم، طبیعی است که در رسانه خودم خیلی مراقبت می کنم یک وقت حرفی نزنم یا سطح دعوا را تا حدی بالا نبرم که طرف مقابل را از کوره در کنم. این محافظه کاری است. حتی به لحاظ سیاسی و اقتصادی هم وقتی من تمنای مشارکت در قدرت سیاسی دارم و
سیمای ملت در آیینه فقر
بشکنیم، باید تکلیف من روشن باشد که بتوانم با شاه صحبت بکنم که خیلی خوب، پس بگذارید من اصولاً مقررات را تغییر بدهم. تصویب نامه محدودیت ایجاد صنعت تازه در شعاع 120 کیلومتری تهران را خودم به دولت پیشنهاد کرده بودم که مخصوصاً دست خودمان را ببندیم که نتوانیم در اینجا صنعت ایجاد کنیم و فعالیت صنعتی را در این منطقه بیش از پیش متمرکز کنیم. حالا اگر می خواهیم خلاف این کار را بکنیم، پس من اجازه داشته باشم
رادوشوویچ امیدوار به بازی های بیشتر در پرسپولیس
تواند بیشتر از این در ترکیب سرخ پوشان به میدان رود.خود رادوشوویچ هم به نظر می رسد که به دنبال فرصت بیشتری است. او گفت: بازی در پرسپولیس واقعاً لذت بخش است زیرا برای امیدوار و خوشحال کردن میلیون ها نفر می جنگیم. من می خواستم بهترین عملکردم را داشته باشم تا خیال هواداران و مربیان از دروازه راحت شود. بار دیگر هم توانستم بدون گل خورده، یک بازی را به پایان برسانم و در جام حذفی، با
40سال گذشت،عاقل تر شدیم یا محافظه کارتر؟/اعتدال، تجسم محافظه کاری
راه بروند. [سعدی] گفت: ترا که خانه نیینست بازی نه این است! وقتی من یک پرونده فساد در قوه قضائیه داشته باشم، وقتی همه دوستانم را گرفته باشند و وضعیت نابسامانی داشته باشم، طبیعی است که در رسانه خودم خیلی مراقبت می کنم یک وقت حرفی نزنم یا سطح دعوا را تا حدی بالا نبرم که طرف مقابل را از کوره در کنم. این محافظه کاری است. حتی به لحاظ سیاسی و اقتصادی هم وقتی من تمنای مشارکت در قدرت سیاسی دارم و
رادوشوویچ: هر بار به میدان رفتم، پرسپولیس برنده شد!
مصنوعی اصلاً مساعد نبود و باید بگویم بازیکنان دو تیم خوش شانس بودند که به مصدومیت طولانی دچار نشدند. ما از ابتدا کار را با حمله شروع کردیم ولی تیم حریف هم خیلی خوب بازی کرد و بار ها موقعیت های خطرناکی روی دروازه ما ساخت که توانستیم به خوبی از عهده مهار آن برآییم و به پیروزی دست پیدا کنیم. این دروازه بان اضافه کرد: در طول بازی تلاش کردم یکی از بازیکنان مؤثر تیمم باشم. می خواستم به این شکل از
تحقق عدالت فرهنگی در شرق اصفهان
شهروند این منطقه مایل هستم به وضعیت منطقه اشاره ای داشته باشم، منطقه ای که کمتر از یک دهه از الحاق آن به اصفهان گذشته و من در نخستین دوره شورای شهر خوراسگان، عضو شورا بودم؛ الحاق خوراسگان با فراز و نشیب های فراوانی انجام شد؛ مردم منطقه خوراسگان انتظار داشتند بعد از الحاق اتفاقات زیادی رقم بخورد، اما اتفاق خاصی در این منطقه نیفتاد . طغیانی با بیان اینکه خوراسگان 120 هزار نفر جمعیت دارد
طغیانی: مدیریت شهری از پروژه های کوچک مقیاس محله ای غفلت نکرده است
وضعیت منطقه اشاره ای داشته باشم، منطقه ای که کمتر از یک دهه از الحاق آن به اصفهان گذشته و من در نخستین دوره شورای شهر خوراسگان، عضو شورا بودم؛ الحاق خوراسگان با فراز و نشیب های فراوانی انجام شد؛ مردم منطقه خوراسگان انتظار داشتند بعد از الحاق اتفاقات زیادی رقم بخورد، اما اتفاق خاصی در این منطقه نیفتاد. طغیانی با بیان اینکه خوراسگان 120 هزار نفر جمعیت دارد، ادامه داد: خوراسگان همواره به
کریمی: سپاهان 4 رقیب سرسخت برای قهرمانی دارد
پدیده هم در کورس قهرمانی هستند و ما برای رسیدن به این عنوان چهار رقیب سرسخت داریم. هافبک تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به سؤالی درباره عملکرد خودش در نیم فصل اول اظهار داشت: من از هفته دوم بازی کردم و تلاشم این بود که جواب اعتماد کادر فنی را بدهم. در یک مقطع هم مصدوم شدم که اُفت کردم، ولی دوباره به شرایط خوبی رسیدم. تمام تلاشم این است که در نیم فصل دوم عملکرد بهتری داشته باشم و جواب اعتماد کادر فنی را بدهم.
اکبر ایمانی: قهرمانی با تراکتورسازی آرزوی من است
را برای حضورم در این تیم فراهم کردند. تمام تلاشم این است که بهترین عملکرد ممکن را در تراکتورسازی داشته باشم. ایمانی درباره اینکه آیا تراکتورسازی می تواند در این فصل قهرمان لیگ برتر شود، خاطرنشان کرد: تراکتورسازی از لحاظ کادر فنی، بازیکن، مسئولان باشگاه، هواداران و ... یک تیم فوق العاده است. بازی کردن برای این تیم هم فوق العاده است. ما امسال واقعاً تیم خوبی داریم. تراکتورسازی از خط
محمد کریمی: سپاهان 4 رقیب سرسخت برای قهرمانی دارد
به سؤالی درباره عملکرد خودش در نیم فصل اول اظهار داشت: من از هفته دوم بازی کردم و تلاشم این بود که جواب اعتماد کادر فنی را بدهم. در یک مقطع هم مصدوم شدم که اُفت کردم، ولی دوباره به شرایط خوبی رسیدم. تمام تلاشم این است که در نیم فصل دوم عملکرد بهتری داشته باشم و جواب اعتماد کادر فنی را بدهم.
پشت پرده موج جدید مهاجرت ایرانیان به عمان
شاید یکی از دلایل جذابیت عمان برای ایرانیان رابطه نیم قرنی این کشور با ایران باشد البته ساختار سیاسی این کشور هم بی تاثیر نبوده، چون توانسته از عمان تصویری آرام و با امنیت بالا در جهان به نمایش بگذارد به گزارش شهروند، با ما رویایی سفر کنید. ، در ازمیر خانه رویایی بخرید. ، با خرید خانه در تفلیس اقامت بگیرید. زندگی رویایی ای که زمانی در استانبول به تصویر کشیده می شد و مدتی جای خود را به
انتقاد خرازی ار ولخرجی های برخی مدیران
احساس می کرد که برای این انقلاب بیشترین نقش را داشت و حس مالکیت به معنای مثبت قضیه را داشت. ایشان هیچ زمان تصرف نمی کرد. هزاران شایعه و اتهام و دروغ هم درباره ایشان گفته می شد که یکی از آن ها هم اثبات نشد. از سوی دیگر مدیری که صدتا کار انجام می دهد در تلورانس آن 5 تا هم می تواند خطا باشد. البته نکته دیگری هم بایست بیان کرد که آقای هاشمی رفسنجانی در سه دوره دارای چند تفکر مختلف از جمله سازندگی و
رادوشوویچ: هر بار به میدان رفتم، پرسپولیس برنده شد!
. هر بار درون دروازه پرسپولیس ایستادم، بازی را برده ایم! از رادوشوویچ در مورد شروع نیم فصل دوم هم پرسیدیم که گفت: برای پرسپولیس هیچ فرقی نمی کند در چه تورنمنتی به میدان برود. ما فقط می خواهیم از هر بازی، پیروزی به دست بیاوریم. حتی در بازی های تدارکاتی هم مثل دیدار های رسمی، همه بازیکنان کنار هم می جنگند تا به پیروزی برسیم. نسبت به نیم فصل اول، شرایط بهتری داریم و بازیکنان بسیار خوبی به تی
کارلس آلنیا: فکر نمی کنم مصدومیت مسی جدی باشد؛ ال کلاسیکو بازی خاصی است
چهارشنبه در بهترین فرم ممکن با تیم باشد. شخصا فکر نمی کنم مشکلش چندان حاد باشد و به نظرم چهارشنبه با نهایت آمادگی در زمین خواهد بود. ال کلاسیکو بازی خاصی است و مثل یک جام می ماند. تنها دو دقیقه وقت اضافه؟ واقعا جا خوردم ولی چنین چیزهایی نباید برای ما زیاد مهم باشد. به خاطر کم بودن وقت اضافه بازی را مساوی نکردیم.