چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۵:۲۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
روز نو ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۶:۰۲

تراکتورسازی و فولاد رکورددار تغییر روی نیمکت

لیگ برتر فوتبال بعد از وقفه ای 52 روزه از امروز با برگزاری دو بازی از سر گرفته می شود. 16 تیم حاضر در لیگ برتر در حالی نیم فصل دوم را آغاز می کنند که بسیار از آنها چهره ای متفاوت نسبت به نیم فصل نخست خواهند داشت. گذشته از بازیکنان زیادی که بین این تیم ها رد و بدل شده و بازیکنان جدیدی که از خارج از کشور به برخی تیم ها پیوسته اند، تعداد تیم هایی که نسبت به نیم فصل نخست چهره نیمکت آنها تغییر کرده کم نیست. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)