سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۶:۵۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
روز نو ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۲۰:۳۸

مربی پرسپولیس:تمرکز ما را برهم زدند و به ناحق باختیم

پرسپولیس روز گذشته و در دیداری جنجالی که حواشی بسیاری داشت،با نتیجه 2-1 مقابل فولاد خوزستان تن به شکست داد. شکستی که باعث عصبانیت شدید مربیان و بازیکنان پرسپولیس و مصاحبه های تند از جانب آن ها شد. در این میان مصطفی قنبر پور،مربی تیم پرسپولیس در این خصوص گفت: در فوتبال برد و باخت وجود دارد اما دیروز اتفاقاتی رخ داد که یک باخت ناحق به وجود آمد و تمرکز ما را به هم زدند، برخی ها اقداماتی انجام می دهند تا پرسپولیس را از شرایط اصلی خود دور کنند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)