پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۹:۲۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۲:۳۰

افتتاح سه ایستگاه مترو در مهر ماه

باشگاه خبرنگاران نوشت: ماهمحمدیان یزدی قائم مقام سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران اظهارکرد: بخش شمالی خط 3 مترو که قرار بود از نیمه شهریور مورد بهره برداری قرار گیرد با توجه به مشکلات عملیات عمرانی و اجرایی در بحث تونل و نرسیدن تجهیزات لازم با تاخیر انجام می شود. قرار است مهر 3 ایستگاه از بخش شمالی خط 3 مورد بهره برداری قرار گیرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)