چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۰:۵۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۳:۳۲

ارسال پرونده "معلولان ولدآباد" به دادسرا

به دنبال انتشار برخی اخبار مبنی بر آزار و اذیت معلولان در یک مرکز نگهداری معلولان در البرز، دادستان کرج گفت: برای تکمیل این پرونده منتظر ارائه گزارش توسط بهزیستی هستیم. به گزارش جماران، حاجی رضا شاکرمی اظهار کرد: به تازگی پرونده ای درخصوص آزار و اذیت معلولان یک مرکز نگهداری در ولدآباد محمد شهر به دستگاه قضا ارجاع شده است. وی خاطرنشان کرد: اطلاعات موجود دراین پرونده کافی نیست و منتظر ارائه گزارش توسط بهزیستی برای تکمیل این پرونده هستیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط