چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۳:۳۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۱۹:۰۱

کاظمی: با اینکه بردیم، ولی دروازه بان مان اشتباهات فاحشی داشت

به گزارش خبرگزاری فارس ، فرهاد کاظمی در نشست خبری بعد از پیروزی راه آهن در جام حذفی اظهار داشت: تیم راه آهن در این دیدار 2 نیمه متفاوت داشت؛ چراکه در نیمه اول به دلیل گرمی هوا بازیکنان تیم نتوانستند آن طور که باید عمل کنند و حتی در دقایق پایانی نیمه اول هم گلی را دریافت کردیم که به دلیل نداشتن تمرکز تیمی بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)