دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۷:۳۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۱۶ - ۱۲:۳۰

2 کیلومتر تا پایان حفاری خط 2 قطار شهری مشهد باقی مانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محسن انتظاری هروی ظهر امروز در حاشیه خروج دستگاه تی.بی.ام خط 2 قطار شهری مشهد از میدان سعدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه شتاب بسیار خوبی در خط 2 قطار شهری مشهد در یک سال اخیر صورت گرفته است. وی افزود: پروژه خط 2 قطار شهری مشهد یکی از پروژه های خوبی است که نقش موثری در ترافیک شهر مشهد دارد و دستگاه حفار تونل خط 2 قطار شهری از سال گذشته به شکل موثری شروع به کار کرده است که خوشبختانه تی.بی ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)