چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۶:۰۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۱:۴۷

بیمارستان های سقز و بانه سال 95 بهره برداری می شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، محمد جعفر علیزاده صبح امروز در روند بازدید از ساخت بیمارستان سقز اظهار کرد: این بیمارستان به یکی از بیمارستان های مجهز در سطح کشور تبدیل خواهد شد. وی افزود: بیمارستان سقز در مرحله نخست برای 217 تخت طراحی شده بود که با اضافه شدن، 20 تخت دیگر در بخش اورژانس و دیالیز، این بیمارستان به 237 تخت ارتقاء یافت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)