چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۰:۰۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۶/۲۷ - ۱۰:۲۲

بانک مرکزی چین و آرژانتین در استفاده از یوان به توافق رسیدند

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین به نقل از ته لام ، آلخاندو بانولی رئیس بانک مرکزی آرژانتین روز گذشته از توافق با بانک مرکزی چین در زمینه استفاده از یوان (پول رایج چین) در مبادلات تجاری و اقتصادی بین دو کشور خبر داد و گفت این توافق مسیر گسترش روابط اقتصادی بین چین و آرژانتین را هموار خواهد کرد. بانک مرکزی آرژانتین روز گذشته طی گزارشی اعلام کرد که یادداشت تفاهم بین دو بانک اصلی چین و آرژانتین به دستور رؤسای جمهور بین دو کشور امضا شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)