چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۹:۴۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته

پیام تبریک رئیس دانشگاه صنعتی سهند به مناسبت آغازسال تحصیلی

دکتررسول آذری خسروشاهی رئیس دانشگاه صنعتی سهند به مناسبت آغاز سال تحصیلی پیامی صادرکرد. به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، درپیام دکترآذری خسروشاهی آمده است: دانشگاه صنعتی سهند به عنوان یکی از دانشگاه های پیشتاز کشور در عرصه علم و فناوری، آغازسال تحصیلی 95-94 را به جامعه دانشگاهی به ویژه دانشجویان ورودی جدید که با دنیایی از آرزوهای علمی پا به عرصه مقدس دانشگاه گذاشته اند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)