دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۳:۰۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
روزنامه ایران ورزشی ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۹:۵۰

ادعای رییس دپارتمان داوری: از هفته 22 به بعد اشتباه تاثیرگذار کم بوده

داود رفعتی با اشاره به عملکرد مثبت داوران در هفته های اخیر گفت: از هفته بیست و دوم لیگ برتر تا کنون داوری به شکلی بوده که اشتباهات تأثیرگذار کمی در مسابقات داشتیم. البته داوران تمام تلاش و سعی خود را می کنند تا بازی ها را به بهترین نحو ممکن قضاوت کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)