پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۳۲Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۰:۱۷

احداث 4 ایستگاه جدید در بخش جنوبی خط 6 مترو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس ف علیرضا دبیر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران به همراه کتان باف شهردار منطقه 20، هابیل درویش مدیرعامل شرکت متروی تهران برای بررسی و جانمایی ایستگاه های جدید بخش جنوبی خط 6 متروی تهران از شهرری بازدید کردند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)