دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۴:۴۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۱۸ - ۰۹:۰۱

اهدای خون در آذربایجان غربی 4 درصد افزایش داشته است

امیر اولیایی رضایی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: امسال میزان اهدای خون آذربایجان غربی حدود چهار درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. وی گفت: در انتقال خون آذربایجان غربی پایگاه های فعلی موجود شامل ارومیه، شهرستان های خوی، مهاباد، نقده، میاندوآب، بوکان، سردشت و شاهین دژ است.با افزایش تعداد مراکز اهدای خون و اعزام اتوبوس سیار به برخی ادارات و کارخانه ها به بیشتر خواسته های اهداکنندگان خون سالم امسال به نحوی اجرا شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)