چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۸:۴۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۲۱:۴۵

بیرانوند: به دلیل مشکل خانوادگی آمادگی بازی نداشتم

سنگربان ملی پوش نفت می گوید عدم حضورش در ترکیب 18 نفره به دلیل مشکل خانوادگی او بوده و از دستور کسی سرپیچی نکرده است. به گزارش ایسنا، علیرضا بیرانوند سنگربان ملی پوش نفت درباره اینکه شنیده می شود او به دلیل مشکل انضباطی از ترکیب 18 نفره نفت خط خورده است، اظهار کرد: در ابتدا از هم تیمی هایم به خاطر بازی خوبی که ارائه دادند تشکر می کنم اما 95 دقیقه داخل رختکن نشسته بودم و بازی را نگاه می کردم. قبل از بازی هم به صلاحدید مربی در ترکیب 11 نفره قرار نگرفتم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)