پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۵۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ناصرون ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۰

علت طرد مردم از بیمارستان های دولتی برای گرفتن یک خدمت مهم

دبیر علمی سومین کنگره فناوری های نوین آزمایشگاهی درباره علت طرد مردم برای آزمایشات از بیمارستان های دولتی گفت: کمبود نیروی انسانی متخصص و تجهیزات جدید آزمایشگاهی در بیمارستان های دولتی، سبب ارجاع بیماران به بخش خصوصی شده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)