چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۶:۲۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۰۹:۱۹

باوئرمان: بدون خودخواهی بسکتبال بازی می کنیم

سرمربی تی ملی بسکتبال ایران با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش گفت: خوشحالم که بدون خودخواهی بسکتبال بازی می کنیم. به گزارش ایسنا، سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران بعد از پیروزی برابر مالزی گفت: تیم ایران بدون خودخواهی و با تلاش در شرایطی بازی کرد که از پیش می دانستیم حتما برنده می شویم. این نشانه خوبی است. می دانستیم که در این بازی برنده می شویم، اما تلاشی که بازیکنان از خود نشان دادند، نشانه خوبی است. به خصوص اینکه هیچ بازیکنی تا پایان مرحله اول آسیب ندید. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)