چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۳:۰۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۲۲:۰۹

قندوز سقوط کرد/ پرچم طالبان بر فراز ساختمان های دولتی

با تشدید نبرد بین نیروهای افغان و شبه نظامیان، گفته می شود آخرین مقام دولتی افغانستان از شهر قندوز خارج شده و اعضای طالبان این شهر را تقریبا به طور کامل اشغال کرد ه اند. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، صدها شبه نظامی طالبان به شهر قندوز در شمال افغانستان حمله کرده و بخش های بزرگی از آن را تصرف کرده اند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط