سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۱:۵۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
بازار کار ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۰۸:۱۰

کار در منطقه ویژه پارس نوعی جهاد است

فرمانده بسیج وزارت نفت گفت: کار در منطقه ویژه پارس نوعی جهاد است. به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی فلاح بعد از ظهر دوشنبه در آیین بزرگداشت هشت سال پایداری با تسلیت به مناسبت حادثه منا، اظهار داشت: این افراد در بهترین حالت عرفانی احرام خون بستند و با حالت روحانی دعوت حق را لبیک گفتند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)