دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۱:۵۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۰۹:۳۱

به روضه خوان محل گفته ام غروب بیا تا/ تو از خرابه بخوانی ... من از منا ...

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس ، فاجعه منا مبت ایران را داغدار کرد. شاعران هم در این میان قریحه هنری را به کار گرفتند و خود را در غم مردم شریک کردند. غزل مرثیه ذیل را حامد عسگری در وصف حال این روزهای بازماندگان فاجعه منا سروده است: وضو گرفته ام از بهت ماجرا بنویسم قلم به خون زده ام تا که از منا بنویسم به استخاره نشستم که ابتدای غزل را ز مانده ها بسرایم ؟ ز رفته ها بنویسم ؟ نه عمر نوح نه برگ درختهای جهان هست بگو که داغ دلم را کی و کجا بنویسم ؟ ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)