چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۴:۵۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
فردا نیوز ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۲:۰۱

شعر جدید حامد عسکری برای فاجعه منا

وضو گرفته ام از بهت ماجرا بنویسم قلم به خون زده ام تا که از منا بنویسم. به استخاره نشستم که ابتدای غزل را ز مانده ها بسرایم ؟ ز رفته ها بنویسم ؟. نه عمر نوح نه برگ درختهای جهان هست بگو که داغ دلم را کی و کجا بنویسم ؟ . مصیبت عطش و میهمان کشی و ستم را سه مرثیه ست که باید جدا جدا بنویسم . چگونه آمدنت را به جای سر در خانه به خط اشک به سردی سنگها بنویسم ؟ چگونه قصه ی مهمان کشی سنگدلان را به پای قسمت و تقدیر یا قضا بنویسم ؟ منا که برف نمی آید این سپیدی مرگ است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)