چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۸:۵۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
قدس آنلاین ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۱:۵۸

بالاخره استاندارد است یا آلوده؟

چندی پیش سازمان غذا و دارو از پلمب خط تولید آب معدنی "دماوند" خبر داد و اعلام کرد که این شرکت به دلیل دو تخلف آلودگی میکروبی و تولید آب معدنی با تاریخ تولید قدیمی تحت پیگرد قانونی است و مردم از مصرف این نوع آب پرهیز کنند، این در حالی است که سازمان استاندارد که تا چند روز گذشته هم استاندارد و هم وزارت بهداشت را مقصر می دانست، اکنون اعلام کرده کارخانه "دماوند" از یک سال گذشته اصلا آب معدنی تولید نکرده و آب آشامیدنی در بازار توزیع می کند که از نظر فاکتورهای سازمان استاندارد و وزارت بهداشت، سالم است ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط