چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۲:۰۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۴:۴۶

دستگیری بیش از دو هزار تبعه بیگانه در هرمزگان

فرمانده نیروی دریابانی هرمزگان از دستگیری دوهزار و 94 مورد تبعه بیگانه طی شش ماهه اخیر در هرمزگان خبر داد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خلیج فارس، احمد دادستانی ظهر امروز(هشتم مهر ماه) در نشستی خبری با بیان اینکه در عرصه مقابله با قاچاق ارگان های مختلف باید پای کار بیایند، اضافه کرد: بخشی از قاچاق از راه دریا و از مجاری غیرقانونی و بخش قابل تأملی نیز گویا از مجاری قانونی صورت می گیرد که این امر نیازمند توجه بیش از پیش دستگاه های مربوطه است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)