سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۷:۳۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
کیهان ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۲۱:۰۰

گر بر سر کوی تو نباشم... چه کنم؟(چشم به راه سپیده)

غم نخستین نوشته است به نام تو سفر تکوین را و آفریده به عشقت غم نخستین را خدا که تعبیه کرده ست وقت پلک زدن درون چشم تو زیباترین مضامین را فرشتگان همگی خوشه چین حلقه تو که یادشان بدهی آیه آیه والتین را - نگاه کردن تو مو به موست از این رو سپرده اند به تو موشکافی دین را - تو کیستی که خدا نیز وقت خلقت تو گشوده است به حیرت زبان تحسین را کبری موسوی *** افق اعلی ای آن که امید روشن فردایی ای صبح که پایان شب یلدایی در منزلت و قدر تو می باید گفت تفسیر هو بالافق الاعلایی ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)