چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۴:۵۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۳:۲۰

نیش زنبور، جان کودک 9 ساله را گرفت

با وجود تجویزهای صورت گرفته، حال کودک بدتر و بلافاصله دستور اعزام به اورژانس داده شد که متاسفانه وی در ساعت 19و 10 دقیقه فوت کرد. دو هفته پس از مرگ یک مادر باردار و نوزادش در شهرستان جاسک، یک دختر 9 ساله در پی زنبورگزیدگی در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) این شهرستان جان باخت. دکتر خدیجه ریاضی متخصص کودکان بیمارستان خاتم الانبیا(ص) جاسک، در گفت و گو با ایرنا گفت: عصر دیروز یک دختر 9 ساله که برای درمان نیش زدگی زنبور به این بیمارستان آورده شده بود، درگذشت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)