سایر منابع:
سایر خبرها
پس از لغو تحصن غیرت؛ موافقان توافق مجوز تجمع گرفتند!+سند
مردمی -که روزبه روز بر شرکت کنندگان آن اضافه می گردید- به مسئولین (علی الخصوص نمایندگان مجلس) رسیده و پیام متحصنین توسط آن ها دریافت شده است، متحصنین ضمن تأکید مجدد بر لزوم رد قطعی برجام توسط مجلس شورای اسلامی (به عنوان دروازه ی اصلی نفوذ آمریکا در ایران که تبعات ویرانگری برای کشور و حیثیت جهانی انقلاب اسلامی در پی دارد)، شورای متحصنین پس از شش روز، پایان این تحصن را اعلام می دارد. متحصنین منتظر رد
پایان تحصن مقابل مجلس با پیام دفتر رهبر انقلاب
از دوشنبه هفته گذشته در مقابل مجلس شورای اسلامی و در اعتراض به برجام در مقابل مجلس متحصن شده بود در گفت وگوی اختصاصی با کیهان اعلام کرد: هدف ما از تحصن مجموعه ای از عوامل از جمله پیگیری منویات و خطوط قرمز مد نظر رهبر معظم انقلاب بوده است که به نظر می رسد در توافق برجام بعضا کمرنگ و یا اصلا مورد لحاظ قرار نگرفته است. وی ادامه داد: با این رویکرد و با گفتمانی نقادانه بدون آشوب و اخلالگری مانند
برپایی تجمع غیرت در مقابل مسجد جامع کرمان
، مجلس کوتاه بیاید ملت کوتاه نمی آید خواستار برخورد با آن دسته از مسئولانی که برخلاف مصالح نظام و منویات رهبری دست اعتماد به سوی آمریکا و انگلیس دراز می کنند شدند. در این تحصن طوماری حاوی درخواست تحصن کنندگان از مجلس شورای اسلامی برای تصمیم گیری درست در خصوص برجام نیز در حال امضا است. بنابراین گزارش دیروز تجمع مشابه دیگری در جیرفت برگزار شده بود.
دستگیری متحصنین علیه برجام در حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها)
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم نا) ، عصر یازدهم مهرماه 1394 مأمورین نیروی انتظامی قم با ورود به حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) و مسجد اعظم با متحصنین در این مسجد برخورد نمود. طلاب حوزه های علمیه ی قم پنجشنبه گذشته در اعتراض به سند برجام و برای افزایش دقت مجلس شورای اسلامی در تصویب این سند در مسجد اعظم در جوار حضرت معصومه (سلام الله علیها) دست به تحصن زدند و قرار بود تا
نزدیکی بسیاری از اعضای کابینه به جریان حزب کارگزاران سازندگی علت برخوردهای "اقتدارگرایانه"
بسیاری نه تنها قانون اساسی و ترتیبات متداول مملکت را دور زد، که عملاً با بی توجهی به نقش مجلس در بررسی و تصویب برجام، به جایگاه نمایندگان و خانه ملت اهانت کرد. به این ترتیب و با تمام اوصاف، از چند روز گذشته؛ یکی از طلاب عدالتخواه؛ که به اجرای بی مجوز برجام توسط دولت معترض بود، با تحصن خانوادگی مقابل خانه ملت ، سعی کرد تا مراتب اعتراض خود را به این همه بی قانونی، به گوش نمایندگان مردم در
واکنش نمایندگان مجلس نسبت به سهل انگاری دستگاه دیپلماسی در پیگیری فاجعه منا و ضرورت استیضاح ظریف
/> بزرگواری با انتقاد از سیاست کرنش دستگاه وزارت خارجه در برابر مشکلات گفت: نمونه این کرنش ها، تحمیل برجام پر از مشکلات است که به ایران تحمیل شده است. فعلاً برای استیضاح ظریف به اجماع نرسیده ایم وی به سئوالی که آیا مجلس در حال بررسی استیضاح وزیر امور خارجه بعد از عکس العمل ضعیف در قبال حادثه منا و حتی دست دادن با دشمن شماره یک ایران است، گفت:مجلس در حال حاضر در مسائلی همچون استیضاح
مخالفان برجام جلوی مجلس جمع شدند/ رسایی مهمان ویژه تحصن/ گفت وگو با کسی که جرقه تحصن را زد!
نام برده با متن برجام به طور مشروط موافقت کرده و با تعیین چارچوب ها و خطوط قرمز لازمه، دست دولت را در اجرای آن باز گذاشته است. اما مخالفان برجام، با این توافق مشروط هم مخالف هستند. همین رویکرد، آن ها را امروز(10 مهرماه) به تحصن مقابل درب شماره یک مجلس کشانده بود. برای ثبت و ضبط حواشی این تحصن، خودم را به مقابل بهارستان رساندم. ساعت 16:30؛ این جا تقاطع خیابان شهید "مصطفی خمینی
چادر زدن مخالفان برجام جلوی مجلس +عکس
تعدادی از دانشجویان زن و مرد در اعتراض به برجام و دست دادن وزیرامور خارجه با رئیس جمهور آمریکا مقابل مجلس تحصن کردند. تحصن غیرت، رد برجام از روز دوشنبه ششم مهرماه در اعتراض به روند بررسی برجام توسط تعدادی از طلاب و مردم در مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است. این افراد پلاکاردهایی مبنی بر مخالفت با برجام و کارشکنی آمریکا در این زمینه به همراه دارند. تحصن کنندگان پس از
تحصن مسجد اعظم قم با متفرق کردن متحصنین پایان یافت
به گزارش قم نگار، جمعی از طلاب و دانشجویان که از پنج شنبه عصر در اعتراض به تصویب برجام در مقابل در مسجد اعظم اقم و در حرم حضرت معصومه(س) تحصن کرده بودند، ساعتی پیش توسط تعدادی خودرو متعلق به نیروی انتظامی، به نقطه دیگری منتقل و پس از طی مراحل قانونی، آزاد شدند. این تجمع به علت مخالفت تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در داخل مسجد اعظم برگزار نشده بود و در مقابل در این مسجد در حال
تحصن مقابل مجلس پایان یافت
به گزارش عصر امروز ، برخی از دانشجویان دانشگاه های تهران و طلاب حوزه های علمیه از چند روز پیش در اعتراض به جمع بندی مذاکرات هسته ای ایران با کشورهای 5+1 در مقابل مجلس شورای اسلامی تحصن کرده بودند. این دانشجویان تاکید می کردند که با توجه به مفاد برجام و به ویژه آنکه تحریم ها طبق این توافق نامه لغو نخواهد شد، مجلس باید آن را رد کند. این تحصن کنندگان معتقد بودند که طبق برجام قرار نیست تحریم ها یک باره لغو شود. حجت الاسلام عمار عمارلو از طلاب قم که به همراه خانواده خود از 6 روز پیش آغازگر تحصن مقابل مجلس بود، همراه با اکثریت دانشجویان به تحصن خود پایان داد. ...
تحصن مقابل مجلس پایان یافت
؛ همت بگمارند؛ و اگر قرار است لغو تحریمی صورت نگیرد ( که بر طبق برجام مشخص است) مجلس نیز قانونی مبنی بر تعلیق فعالیت های ایران را به تصویب برساند. قائم مقام تشکیلات اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل تاکید کرد: حمایت ما از تحصن دانشجویان و طلاب مقابل مجلس در اعتراض به برجام بود، که این توافق نواقص زیادی در حوزه های امنیتی، سیاسی و اقتصادی و فناوری دارد. وی با بیان این
بیانیه مجلس بی فایده است، برجام باید رد شود+عکس
به گزارش شهدای ایران ، تحصن دانشجویان، طلاب و دیگر اقشار مردم تهران در برابر مجلس در اعتراض به روند بررسی منفعلانه نمایندگان به برجام همچنان ادامه دارد و در این مدت بسیاری از نمایندگان و چهره های سیاسی- اجتماعی و فرهنگی مختلف ضمن حضور در تحصن، حمایت خود ، شب گذشته دکتر ظهره وند سفیر اسبق ایران در ایتالیا، دکتر عبدالملکی استاد اقتصاد دانشگاه امام صادق(ع) ، دکتر مهدی کوچک زاده نماینده ی مجلس شورای
تحصن مقابل مجلس پایان یافت +عکس
/> حجت الاسلام عمار عمارلو یکی از طلاب حوزه علمیه قم اولین نفری بود که به همراه همسر و فرزندانش دوشنبه هفته قبل در اعتراض به روند بررسی برجام در مجلس، مقابل پارلمان تحصن کرد. از فردای آن روز جمعی از دانشجویان به وی پیوستند و مقابل مجلس تحصن کردند. به گزارش صراط، دقایقی پیش، گزارش شده بود نیروی انتظامی متحصنین مخالف برجام در مقابل مجلس شورای اسلامی را متفرق کرده است.
پیکر زائران قمی حادثه منا صبح یکشنبه تشییع می شود
. استاندار قم با دعوت از مردم سوگوار استان برای وداع با پیکرهای مطهر حاجیان عروج یافته در این حادثه، گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم اتخاذ شده است. گفتنی است مراسم تشییع جانبختگان حادثه منا در قم همزمان با سراسر کشور و با حضور مردم و مسئولان استان، فردا یکشنبه ساعت 9 صبح از مسجد امام حسن عسگری(ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می شود. همچنین مراسم یادبود از ساعت 15و 30 دقیقه الی 17 و30 دقیقه در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار خواهد شد. انتهای پیام/ ...
حاشیه نویسی جذاب یک متحصن از شب چهارم تحصن مقابل مجلس
، پنجمین روز تحصن دانشجویان، طلاب و مردم پایتخت در برابر مجلس شورای اسلامی در اعتراض به روند منفلانه مجلس در برابر برجام در شرایطی به پایان رسید که شب جمعه همزمان با شب عید غدیر خم نیز بود و این ماجرا باعث حواشی جالبی شده بود که آن را به قلم یکی از افراد حاضر در تحصن می خوانید: مردم هر ساعت با خانواده هایشان به تحصن اضافه می شوند. در گوشه ای حاج آقا عمارلو که انصافا برجام رو انگار قورت
تحصن غیرت و آن 170 نفر
. سیاست کف خیابانی روز چهارشنبه هفته گذشته بود که عده ای از طلاب قمی هم در اعتراض به تصویب برجام در مجلس، در مدرسه فیضیه تجمعی برگزار کردند؛ تجمعی که تعدادشان تقریبا 40 نفر تخمین زده شد. آنها پلاکاردهایی با مضمون ای مجلس بیدار باش؛ از برجام بیزار باش یا کشتار مکه و منا نتیجه دیپلماسی لبخند در دست داشتند. روز جمعه یعنی دیروز، باز هم طلبه های قمی در برابر دفتر رئیس مجلس در این
انحراف مشروطه در پی حذف نظارت استصوابی
داده بود که نظارت علما بر شرعی و اسلامی بودن تصمیمات مجلس بهترین گزینه برای جلوگیری از نفوذ سکولاریسم است. تلاش انگلیس برای حذف اسلام در مشروطه در ابتدای حرکت مشروطه خواهی آنچه باعث انحراف این جنبش شد، تحصن غربگرایان در سفارت انگلیس بود. این در حالی بود که علما ابتدا در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و سپس در حرم حضرت معصومه(س) متحصن شده و خواستار استقرار عدالتخانه بودند. در جنبش
تحصن مقابل مجلس پایان یافت
شهرخبر: تحصن کنندگان مقابل مجلس شورای اسلامی که از روز دوشنبه هفته گذشته 6 مهر مقابل درب شمال شرقی (درب شماره یک) پارلمان تحصن کرده بودند، ظهر امروز (شنبه) پس از قرائت بیانیه پایانی به این تحصن پایان دادند. حجت الاسلام عمار عمارلو یکی از طلاب حوزه علمیه قم اولین نفری بود که به همراه همسر و فرزندانش دوشنبه هفته قبل در اعتراض به روند بررسی برجام در مجلس، مقابل پارلمان تحصن کرد. از فردای آن روز جمعی از دانشجویان به وی پیوستند و مقابل مجلس تحصن کردند.
گفت وگو با طلبه متحصن در مقابل مجلس
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : روزنامه اعتماد در روز چهارشنبه 1394.7.8 گزارش و گفت وگویی را منتشر کرد از یک طلبه جوان که به همراه همسر و سه فرزندش جلوی مجلس تحصن کرده اند تا بلکه مانع از تصویب برجام در آنجا شوند. ابتدا بخشی از گفت وگو با این طلبه و همسرش را مرور کنیم، سپس به ذکر برخی از نکات اشاره می شود: گفت وگو با طلبه متحصن چرا اینجا تحصن
پایان پنج روز تحصن طلاب و دانشجویان به احترام تشییع پیکر کشته شدگان فاجعه منا
رو ضمن اعلام لغو تحصّن مقابل مجلس جهت ادای احترام به تشییع کشته شدگان فاجعه منا، امید است که نمایندگان محترم با اتّخاذ تصمیم قاطع، شجاعانه و حق طلبانه، نام زرّینی از خود در اوراق تاریخ بنگارند چرا که از تیغ تیز قضاوت آیندگان برّنده تر، دستگاه عدل الهی خواهد بود. والسّلام علی من اتّبع الهدی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان تهران
هاشمی رفسنجانی اصلاح طلب است
. ایشان شخصا مخالف این بود که برای جامعه روحانیت مبارز باید مجوز بگیرند. یادتان هست درسال 58 جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصمیم گرفت برای سراسر ایران در مجلس اول لیست بدهد، این یک کار صد در صد سیاسی بود. فارس: که امام با این مسئله مخالفت کردند. عطریانفر: بله! امام مخالفت کردند و گفتند مگر بلاد، علما ندارند؟ این دوزیست بودن ،علی القاعده یکی از مسائلی است که باید یک روز حل شود. مثلا
تجمع مردم اصفهان در مقابل دفتر نمایندگان پیرامون بررسی برجام در مجلس
در بحث برجام رفته است. وی یادآور شد: مجلس شورای اسلامی در حال حاضر در یک پیچ تاریخی مهم قرار دارد، چرا که میان دو راه تنفر ملت و رضایت ملت قرار گرفته است و براساس تصمیماتی که می گیرد، یکی از این دو راه را انتخاب می کند، ما به عنوان یک انقلابی خطرات را حس می کنیم و فریاد می زنیم. حجت الاسلام سالک در پایان به تحصن برخی از افراد در مقابل مجلس شورای اسلامی به منظور اعتراض نسبت به
دانشجویان سبزواری به تحصن غیرت مقابل مجلس پیوستند
شروع شد، تاکنون بسیاری از نمایندگان و چهره های سیاسی- اجتماعی و فرهنگی مختلف ضمن حضور در تحصن، حمایت خود را از این اعتراض مردمی اعلام کرده اند . این تحصن در اعتراض به روند منفعلانه مجلس در بررسی برجام صورت گرفته و متحصنین معتقدند اجرای برجام باعث نابودی زیرساخت های هسته ای کشور، باقی ماندن تحریم ها، تضعیف توان نظامی کشور و در نهایت حمله نظامی دشمن به ایران خواهد شد . در بخشی
از انتقاد به مصافحه ظریف و اوباما تا باز شدن پای فساد در ورزش به بهارستان
/> دیدار اعضا کمیسیون ویژه بررسی برجام با رییس مجلس شورای اسلامی و تصمیم گیری در ارتباط با زمان ارایه گزارش نهایی این کمیسیون در روز یکشنبه از دیگر برنامه های مهم بهارستان در هفته گذشته بوده است. البته خانه ملت در هفته گذشته میهمانان زیادی داشت که مهمترین آن تحصن جمعی از طلاب و دانشجویان منتقد برجام در مقابل مجلس و حضور جانباز روشندل منتقد برجام در صحن علنی مجلس بوده است./858/پ200/ش
پس از لغو تحصن غیرت؛ موافقان توافق مجوز تجمع گرفتند!+سند
مردمی -که روزبه روز بر شرکت کنندگان آن اضافه می گردید- به مسئولین (علی الخصوص نمایندگان مجلس) رسیده و پیام متحصنین توسط آن ها دریافت شده است، متحصنین ضمن تأکید مجدد بر لزوم رد قطعی برجام توسط مجلس شورای اسلامی (به عنوان دروازه ی اصلی نفوذ آمریکا در ایران که تبعات ویرانگری برای کشور و حیثیت جهانی انقلاب اسلامی در پی دارد)، شورای متحصنین پس از شش روز، پایان این تحصن را اعلام می دارد. متحصنین منتظر رد
تحصن غیرت، رد برجام
تحصن غیرت، رد برجام از روز دوشنبه ششم مهرماه در اعتراض به روند بررسی برجام توسط تعدادی از طلاب و مردم به صورت خودجوش در مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است. این افراد پلاکاردهایی مبنی بر مخالفت با برجام و کارشکنی آمریکا در این زمینه به همراه دارند. اخبار این تحصن در سایت مرجع جامع حراست از دستاوردهای هسته ای در حال بروز رسانی می باشد.
حضور فعال و سیاسی اشتهاردیها در جمع تحصن کنندگان مجلس + تصاویر
گروه استانی تیتریک ؛ به نقل از اشته نیوز ، حجت الاسلام عمار عمارلو طلبه حوزه علمیه قم به همراه همسر و 3 فرزندش در اعتراض به لغو نشدن تحریم ها در توافق ایران و کشورهای 1+5 برجام مقابل مجلس شورای اسلامی تحصن کرد. حجت الاسلام عمار عمارلو در ادامه گفت : ساعت دو و نیم نصفه شب با همسر و فرزندانم از قم حرکت کردیم تا این تحصن را با عده ای اندک مقابل مجلس انجام دهیم. چند تن از اشتهاردیها در سخنرانی حجت الاسلام رسایی یکی از اهالی شهرستان اشتهارد در سخنرانی شریعتمداری دست نوشته اشتهاردیها در مقابل مجلس شورای اسلامی ...
خیمه دلواپسان مقابل پارلمان
خلیج فارس: روزنامه اعتماد نوشت: منتقدان به توافق هسته ای از تهران تا قم تجمع و تحصن برپا کردند؛ فرمانداری ها آنها را غیر قانونی می دانند. این همان روزی است که کمیسیون ویژه برجام وعده داده گزارشش از توافق هسته ای در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد. خبرگزاری ایلنا از تحرکات دلواپسان در نمازجمعه نوشته است: در نماز جمعه تهران توزیع هفته نامه عبرت های عاشورا با احتیاط بیشتری انجام می شد و توزیع کنندگان از مردم می خواستند این نشریه را دور از چشم مسوولان برگزاری نماز جمعه نگهداری کنند. هفته نامه ای با مدیر مسوولی کمیل کاوه از چهره های اصلی منتقد دولت در استان اصفهان. عبرت های عاشورایی اما مقابل مجلس در تیراژ به مراتب زیادتری و بدون نگرانی میان عابران پخش می شد؛ هفته نامه ای با تیتر اصلی ولایتمداران! حکم جهاد صادر شده است . ضلع جنوبی خیابان مجاهدین اسلام کاملا در اختیار دلواپسان است. ضلع شمالی و شرقی این خیابان هم البته جنب و جوش خودش را دارد؛ دو بیمارستان و جمعیت زیادی که درگیر بیماری نزدیکان شان هستند. ماشین ها بدون وقفه از بین دو جمعیت می گذرند اما گاهی هم گذر چندنفری از جمعیت این طرف به آن طرفی ها می رسد؛ رودررویی هایی که خیلی از آنها بدون گفت وگو تمام نمی شود. این طرف خیابان هم بحث های هسته ای داغ است. افرادی که از کمبود داروی نزدیکان شان می نالند و چشم امیدی به نتیجه توافق دارند تا بلکه گره ای از کارشان باز شود. این طرفی ها می گویند تحریم ها گره در کار درمان عزیزان شان انداخته و آن طرفی ها می گویند قرار نیست تحریمی برداشته و گره از کار آنها باز شود. **بدون مجوز، با خیال راحت میان دو طرف اما صفی از نیروهای انتظامی مستقر در اطراف ساختمان مجلس است؛ نیروهایی که می گویند نه کسی به آنها گفته این تجمع قانونی است و نه گفته اند غیرقانونی برگزار می شود. آنها فقط ایستاده اند تا درگیری اتفاق نیفتد. حتی وقتی چند نفری از دیوار امنیتی اطراف مجلس بالا می روند و دقایقی طولانی بالای آن می مانند، نیروهای انتظامی فقط نگاه می کنند. باز هم حرف شان این است که دستوری برای برخورد نداریم. یکی از همان ها می گوید: اگر کارشان غیرقانونی است، عکس بگیرید و منتشر کنید. ولی ما نمی توانیم چیزی بگوییم. ساعاتی قبل از آن اما فرماندار تهران رسما غیرقانونی بودن تجمع مقابل مجلس را اعلام کرده است. حرفش را اما کسی در آن جمع قبول ندارد. برخی در پاسخ به این سوال که چرا بر کار بدون مجوز اصرار دارید ، می گویند: اگر مجوز نداریم و دولت می گوید غیرقانونی است، بیایند و برخورد کنند و ما را ببرند. آنها قبلا هم نشان داده اند که این حرف ها برای شان مهم نیست. حتی وقتی وزیر کشور هم بعد از مذاکرات لوزان این موضوع را اعلام کرد، آنها کارشان را ادامه دادند. حالا در این روزهای آخر شاید حتی جدی تر هم باشند. عصر جمعه، نه پیاده روهای مجلس شبیه در ورودی ساختمان یکی از قوای سه گانه بود و نه جنب و جوش ها شبیه یک روز تعطیل. حدود 30 چادر مسافرتی و چند ده بچه بازیگوش و دیگ های بزرگی که برای پختن غذای شب آماده می شدند و موکت های پهن شده کف مسیر ورودی مجلس و خیلی چیزهای دیگر، تنها از شروع یک هفته پر سر و صدا در بهارستان نوید می داد. همچنین فرماندار شهرستان تهران گفت: اجتماع انجام شده در چند روز گذشته مقابل مجلس در اعتراض به مراحل تصویب برجام در مجلس شورای اسلامی غیرقانونی است. عیسی فرهادی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از چهارشب پیش تاکنون تعداد معدودی از افراد خارج از شهرستان تهران برای اعتراض به تصویب لایحه برجام مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند که این اجتماع آنان بدون مجوز صورت گرفته است. وی گفت: این افراد با برپایی چادر، نصب بنر و اطراق مقابل مجلس شورای اسلامی بدون دریافت مجوز رسمی از وزارت کشور یا فرمانداری در این محل اجتماع کردند. بنا به اظهار وی انجام هرگونه اجتماع یا راهپیمایی نیاز به کسب مجوز از وزارت کشور یا فرمانداری است. فرهادی با تاکید بر اینکه در این مدت به صورت مسالمت آمیز از اجتماع کنندگان درخواست ترک محل شده گفت: با توجه به فاجعه ناگوار مکه مکرمه و وجود اعیاد قربان و غدیر به طرق مختلف بدون استفاده از ابزار قانونی از اجتماع کنندگان غیرقانونی درخواست ترک محل شده است. وی با اشاره به اینکه تعدادی از این افراد از انقلابیون هستند، گفت: انتظار می رود این افراد انقلابی بیش از دیگران در مسیر رعایت قانون و انجام مراحل دریافت مجوز رسمی اقدام کنند. فرهادی با اشاره به اینکه تاکنون درخواستی برای برپایی این تجمع ها به فرمانداری ارایه نشده، گفت: تعدادی از نمایندگان مجلس نیز در این اجتماع حضور پیدا کردند که برخلاف انتظار باید با تاکید بر قانون نسبت به پراکنده شدن این اجتماع کنندگان اقدام می کردند ولی متاسفانه با ایراد سخنرانی بر ماندگاری و ادامه اجتماع تاکید کردند. فرهادی با بیان اینکه این اجتماع غیرقانونی است، گفت: در صورت ادامه این اجتماع فرمانداری شهرستان تهران ملزم به اعمال قانون برابر اجتماع کنندگان روبه روی مجلس خواهد بود. وی تصریح کرد: این اجتماع موجب اختلال در آمد و شد مردم و سد معبر برای تردد خودرو ها شده است. **درخواست حزب ندا از وزارت کشور برای تجمع در حمایت از توافق سخنگوی حزب ندای ایرانیان از برگزاری تجمع مردمی در حمایت از دولت و توافق هسته ای در روزهای آینده خبر داد. حسن یونسی با اشاره به حمایت حزب متبوعش از توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 گفت: درخواست صدور مجوز برگزاری تجمع مردمی در حمایت از دولت و توافق هسته ای فردا صبح تقدیم وزارت کشور خواهد شد. به گزارش ایلنا سخنگوی حزب ندای ایرانیان همچنین از احزاب و تشکل های حامی دولت و شهروندان تهرانی درخواست کرد با حمایت از توافق هسته ای و حضور گسترده در این تجمع همدلی و همزبانی با دولت تدبیر و امید را که خواست رهبر معظم انقلاب نیز هست، به منصه ظهور برسانند. ...
انتقاد کشورهای جهان از بی مسئولیتی سعودی ها
حقوق بشر حرامی ها را از حرم دور کنند. به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حضرات آیات سبحانی، نوری همدانی، مکارم شیرازی و جوادی آملی از مراجع عظام تقلید در جلسات درس و دیدارهای خود ضمن محکوم کردن سوءتدبیر دولت عربستان سعودی، خواستار تشکیل کمیته های حقیقت یاب برای مشخص شدن علت وقوع حوادث اخیر در این کشور و کشته شدن حجاج بی گناه شدند. مصر عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر به
تحصن 6 روزه دانشجویان و طلاب پایان یافت +تصاویر و فیلم
خبرنامه دانشجویان ایران: تحصن دانشجویان و طلاب پس از 6 روز در مقابل مجلس با صدور بیانیه هایی از سوی تشکل های دانشجویی به پایان رسید. به گزارش خبرنگار خبرنامه دانشجویان ایران ؛ پس از اعلام این خبر و منتشر شدن متن اصلی برجام واکنش های مختلفی صورت گرفت و قشرهای مختلف جامعه با برپایی نقد و بررسی این سند اعتراض خود را نسبت به بندهای خطرناک آن اعلام کردند. در ادامه این حرکت های مردمی این بار